Rahkoselta ostettuja rodi aihioita työn alla?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja TATU, 1.12.2007.

  1. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Juupa juu ois kiva tietää mitkä vanteet on kysykyksessä! noita artilleryjä oon katellu mut niissä ei oo toi kapselin kiinnitys kohta samanlainen! näissä vanteissa mitkä minulla on kapselin kiinnitys kohta ulkonee pyöreästi ja kiinnitys tapahtuu samalla tavalla kuin fordin spoke wheelsissä! A.V.G :llä oli sarja Internationalin vanteita mutta nekään ei näyttäneet ihan samanlaisilta! Jako on edelleen 5,5" ja keskireikä sama kuin Fordissa!
     
  2. TATU

    TATU Gearhead

    Alkuperäiseen aiheeseen palaten: Kenellekköhän meni Studebaker 2d coupe 1937 (merkki ja malli ei sata varmasti toi mutta auto oli portista oikealle,perälle,vähän vasemmalle ja oikealla katoksessa). Sitä varmaan himoitsi moni muukin ja se oli mulla kiikarissa mutta joku oli kuulemma varannut sen.Liekkö mennyt varaajalle mutta itse myöhästyin ja joku sen oli saanut. Tuli rakenneltua ilmajousitus systeemit ja mielessäni jo suunnittelin niitä studeen mutta jäipähän seuraavaan projektiin...Erskine ei pusseja tarvi.
     
  3. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

  4. *smuige*

    *smuige* 1st gear

    Onkos tää joku Suomen verottajan aikoinaan alullepanema villitys tehdä henkilöautoista lavamalleja, vai?
    Vai joku hetkellinen muoti-ilmiö???

    Häh?
     
  5. KALE

    KALE Gearhead

    Komee peli tulossa :D Ei sattunu jäämään noi taka-ovien saranat
    ylimääräisiksi.
     
  6. TATU

    TATU Gearhead

    Asiaa! Reippaasti vaan muutkin kuvia näytille rahkoselta ostetuista projekteista, niitä varmaan rakennellaan useammassakin tallissa, turha ujous pois :wink: .
     
  7. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    eipä oo mitää oikee vähää aikaa tapahtunut mitä nyt viime viikol pulveroin lehdet eteen ja taakse
     
  8. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead


    Tunnustan jopa omistaneeni 2 kpl ikimuodikkaita camaro / firebird pick up:a...

    Sitä kun on aina tottunut seilaamaan trendien aallonharjalla.... :D Autot on aina ollut uusinta Hottia meidän perheessä. 8)
     
  9. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Löyty koneelta pari otosta lisää.
     
  10. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

  11. Juha K

    Juha K 3rd gear

    Duet löytänyt vihdoi uuden omistajan vai? vai onko vanha omistaja kuopannut myyniaikeet ja alkanut pikkuhiljaa rakenteleen?
     
  12. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Olihan tuo myynnissä jonkin aikaa, mutta kyllästyin satasen tarjoajiin ja hilasin tuon talliin laiteltavaks...
    Pikkuhiljaa jos tuosta jotakin alkais väsäämään.
     
  13. Manneri

    Manneri 1st gear

    Mulla on se -46 coupe, jos sitä tarkotat. Sen teko on pahasti jäissä...... Pitäis tehä talo ensin......
     
  14. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    52-Chevy tuli mulle.
     
  15. spychobilly

    spychobilly Gearhead

  16. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Tää viime kevättalven ostos on Rahkosen laanilta peräisin.
    http://s43.photobucket.com/albums/e391/ ... ?start=all
    Mätähommat on jo tehty, talven aikana väriksi tulee alkuperäinen mintunvihreä ja ensi kesänä sit cruisaillaan...

    Tää on sit kooltaankin aito kääpiöauto (290cm pitkä ja 128cm leveä). :rotfl:
     
  17. Ricu187

    Ricu187 1st gear

  18. kinde

    kinde Gearhead

    Tässä alkaa olla ainekset jo minunkin makuun. :D
     
  19. J-peg

    J-peg Gearhead

    :eek:

    Luulin polkuautoksi. Raju peli
     

Kerro tästä muillekin!