Rahtihinnat ihan tolkuttomia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Classic Chevy Club of Finland ry', aloittaja sataplus, 28.3.2016.

  1. sataplus

    sataplus Gearhead

    Piti pitkästä aikaa tilata muutama pienehkö osa Danchuk' ilta, sieltä joskus sai jopa USPS:n rahtina. Mutta nyt, tarjoavat rahdin UPS Worldwide Expedited, hintaan 139,05 taalaa. Pikana vieläkin kalliimpi.

    Ecklers on toinen, josta olen toiseen autoon ostanut. Sielläkin rahdin hinta on taas noussut, nyt antaa tälle samalle toimitukselle hinnaksi 69,05 taalaa. (tästä koneesta en löydä dollari-merkkiä, huom.).

    Konttirahtia olen myös kokeillut. Se nyt on kuitenkin tässä tapauksessa liian hidas.

    Onko jokin hyvä kauppa, jossa olisi kohtuulliset kulut? Antakaahan vinkkejä!
     
  2. letukka1957

    letukka1957 1st gear

    Moro , on tullu tilattua Danchukilta ja kyl sieltä on saanu USPS : n kautta , Ei näytä kaikkia rahti tapoja heti tilausta tehdessä , lähettävät sähköpostia missä valitaan millä rahti tavalla tulee osat . CARSINC sai kohtuullisella hinnalla rahdin , nyt en oo sieltä tilannu lähiaikoina , Classic Industries :tä voi kokeilla , Jospa noista olis apua ,
     
  3. sataplus

    sataplus Gearhead

    Laitoin kyselyn sähköpostilla, niin Bobbie vastasi, että USPS onnistuu. Pitää tehdä vain tilaus kokonaan sähköpostin kautta.
    Tuolla tilaussivulla en uskalla antaa korttini numeroa, koska luulen, että rahdiksi tulee silloin valittuna oleva kallis vaihtoehto. Siksi en osannut edetä sitä pidemmälle.
     
  4. letukka1957

    letukka1957 1st gear

    Hyvä et selvis , se tilaus systeemi on aluksi vähän hämäävä kun ei näytä heti kaikkia rahti tapoja . Itelle tullu osat noin viikon - pari tilauksesta kotiin , Ei muutako ajokelejä oottelemaan ,
     
  5. trifive

    trifive Gearhead

    www.muttonhollowchevys.com on myös hyvä. Itse olen laittanut sähköpostiin osat jotka tarvitsen ja pyytänyt rahtihinnan. Mark vastaa nopeasti sähköpostiin. Lähettää myös USPS:llä. Maksu käy kätevimmin PayPal:illa.
     
    Katsu0611 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!