Raision K1 autokatsastus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Gerball, 25.9.2015.

  1. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    eiköhän tuossa oo jo tarpeeksi syytä hylätä jos siellä ei oo rt:n pää edes kunnolla kiinni :lol:
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    On syy hylätä, mutta tarttis varmaan olla oikea syy hylylle.
    Mopoautoja ei myöskään testata iskaritestissä, siitäkin oli hylätty.
    Kertoo jotain konttorin tasosta?

    Vai onko aiheellista hylätä osa mikä on ehjä, jolloin hankitaan uusi osa, vaikka vika on puutteellisessa kiinnityksessä?
     
  3. RooZe

    RooZe 2nd gear

    Minä kun viimeksi kävin jotain hankitun auton paperitöitä tekemässä k1 asemalla, luulin tädin olevan jonkin lääkityksen alaisena, vurnuili ja viisasteli . Yritin vain ottaa auton nimiin. Sain toki, mutta palvelu oli lähinnä vittuilua. En mene ikinä..
     
  4. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    kuka on niin pöljä että vaihtaa ehjää osaa uuteen vaikka se katsastusmies ois tehny väärän tuomion ?
     
  5. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Kumpaan tässä takerrutaan, hölmöön asentajaan vai huonoon katsastuskonttorin toimintaan?
     
  6. Ck

    Ck Gearhead

    Kyllähän sen vian voi käydä näyttään konttorilla uudestaan ihan ilman maksua jos pelkää että on hylätty väärästä syystä, ei kai ehjää osaa kannata vaihtaa?
    Molemmin puolin niitä virheitä sattuu.
     
  7. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    Olen myös kuullut että toi Katsastus Center on aika nuiva paikka.
    WP Katsastus mun kokemuksien mukaan kyllä asiallisin paikka, SF myös aivan ok ollut.
    Raision Plus katsastus ehkä se kovin pohjanoteeraus.
    K1 Kaarina kuullemma myös asiallinen mesta.
     
  8. KajS

    KajS Gearhead

    Kyllä Raision K1 autokatsastus on ihan alan paikka. Slanttivani meinas pompata päästöistä. Kysyin katsastushenkilöltä, että onko kiire (kello oli 13.30 iltapäivällä. Ei ollut. Kysyin, säädetäänkö. Mikä ettei, vastasi ammattilainen. Sitten säädettiin niin kauan, että slanttivani tuprutti niinkuin pitää.

    Etuakselistoa tutkittiin hartaudella ja jarrujen kunnosta sain vastauksia, kun kysyin.

    Mondeon alustamuutoksetkin vuonna 2011 meni ihan ok ja aina on vastattu kun on kysytty ja niitä osia renkutettu, joita olen pyytänyt renkuttamaan.

    Subjektiivista, mutta mun mielestä ihan alan paikka.
     

Kerro tästä muillekin!