Raiskasin Bedfordin...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja Buddy, 10.1.2010.

  1. Buddy

    Buddy 1st gear

    Miten mahtaa muut moblarit suhtautua kun pyyhkäisen tapahtumiin raiskaamallani Bedfordilla?
    Sitä ei olis enää pystyny entisöimään kun mm. osa lavasta oli jo aikaisemmin muunneltu.
    Tavoite olis et normi housunkuluttaja sekä suurin osa mobilisteista ei tiedä sen olleen Bedford...
     
  2. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    höh..

    luin ensin että Redfordin.



    [​IMG]
     
  3. kanafarmari hh

    kanafarmari hh 1st gear

    kävääsin kattomas bekua ja muitakin sun kuvia. ei se petteri ainakaan huanonpahan suuntahan menny :D komiasti oot kyllä maalaallukki, se on hianua ettei moni osaaminen ja käsityön taito oo tyrehtyny täysin tällääsenä tiatokonehien aikana hyvä hyvä.
     
  4. hara64

    hara64 1st gear

    sinä senkin autonraiskaaja :soosoo: :rotfl: :rotfl:
     
  5. studio57

    studio57 Gearhead

    jos itse akti ei tapahdu itse tapahtuma alueella niin tuskin siitä kukaan mitään välittää...saahan sitä ihminen autolleen kotona tehtä mitä haluaa, mutta tuskin montaa saman henkistä löytyy ihan heti suomesta mutta ulkomaillahan näitä on nähty.

    http://www.youtube.com/watch?v=HvuY1nO27Go
     
  6. kinde

    kinde Gearhead

    Ehkäpä se ei sitten ruostu enään............ :lol:
     
  7. Buddy

    Buddy 1st gear

    Voi vittu!!! :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  8. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Eikai täällä ole ruvettu harrastamaan samanlaista "taidetta" kuin se yks kissantappaja? :eek:
     
  9. capri30S

    capri30S 1st gear

    Perhanan komee tulossa! :eek: meni hetken aikaa ennenkuin hokasin noista sun kuvista että mikä "Petterin raiskaus". Laitoin linkin välittömästi suosikkeihin. Tuo on ainoaa oikeaa käyttöä vanhalla maatuvalle japsipikupille.
     
  10. Buddy

    Buddy 1st gear

    Ihan totta?
    I love You!
     
  11. rötvä

    rötvä 1st gear

    ei tuosta petu heti ensimmäisenä mieleen tule. toiset tekee mitä haluaa..
     
  12. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    hyvä homma,
    jos saha kestää kädessä miksi ei sitä käyttäisi :D
     
  13. dart -66

    dart -66 Gearhead

    asiallinen 8)
     
  14. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Eihän toi ole raiskaus, vaan uudelleen syntyminen! :D
    -Meni mullakin hetki tajuta mistä on kymysys... :oops:
     
  15. electra1

    electra1 Gearhead

    Hämmästyin kyllä mitä vanhasta petteristä voikaan saaja aikaan! Hienoa että jotku osaa ja viitsii värkätä tällaisia ennakkoluulottomia ajopelejä :D Stetsonia nostan kyllä ja odotellaan valmista lopputulosta!
     
  16. Buddy

    Buddy 1st gear

    Kiitoksia kannustuksista!!! Mun mielest rodissa ei tartte olla V-8...
    ...:wink: Heh... :D
     
  17. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    V8:t on hanurista. :poff:
    Taitaa Jenkeissäkin juuri nyt olla kuuminta hottia viilatut sivuventtiilineloset. Tehoakin irtoaa niistä varmaan sama 60 heppaa mitä Isuzun dieselistä. Mulla oli muuten tollanen Isuzu 80-luvulla. Muuten kiva ja japsi-pikapeista parhaimman näköinen, mut alkoi ruostua pois jo nuorena.

    Jos sä saat ton Petfoortin kilpiin, niin sitten mun (mallipuuseppäkoulu käyty) pitää alkaa toteuttaa omaa visiota, joka on 70-luvun Dodge-pick-upin alustalle tehty puukorinen panel-vani. Kutoskoneella.
     
  18. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Paahan laittaen kuvia homman edistyessä! -Pliis... :p
     
  19. 400 cid

    400 cid Gearhead

    Onkos tommoinen systeemi oikeesti mahdollista saada kilpiin? Vai onko vaan tarra/traileriajelupeli.
    Erittäin hieno systeemi, vastaavaa varmaan monikin ajattelee (minäkin), hienoa että joku toteuttaa.
    Tsemppiä, kyllä tuolla lopputulemalla luulisi vittuilun ja irvailun vähenevän...
     
  20. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    onhan noita korinvaihtoja tehty ennenkin. itse en ole tehnyt.
     

Kerro tästä muillekin!