Rakentelusäännöksiin muutosehdotus Trafilta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Slant Sickness, 7.9.2019.

  1. White Elemant

    White Elemant 1st gear

    Todella suuret kiitokset näistä!

    Tuo mun Jeeppi on 2016, ja päästöluokaltaan Euro6 (lol)

    Omamassa 1995kg, suurin nettoteho 209kw, eli tehopainot 9.55kg/kw (ei mikään liukas luikku, varsinkin kun on 35" nakit ja vakio perät alla)

    Jos nyt lasketaan että Edelbrock puskee tosissaan sen 30% lisää tehoa, olisi sitä 272 kw, jolloin tehopainosuhde olisi ~7.33kg/kw, eli ihan sääntöjen rajoissa (jos siis tuo kaava pätee näin uuteen autoon. Tai siis Jeeppihän ei ole auto, vaan tapa hukata rahaa, mutta kuitenkin )

    Edelbrokin settiä olen katsellut juurikin tuon päästöpahvin takia, se saattaisi siloitella tietä. Kelpaa putipuhtaassa Kaliforniassakin
     
  2. Turbiini

    Turbiini Gearhead

    Mutta jotta se kelpaisi pitäisi auton olla california päästö notminen, euoro normeilla tyypitettyyn autoon ei kelpaa california paperit.
     
  3. White Elemant

    White Elemant 1st gear

    Juu toki täällä omat norminsa, mutta on tuo nyt jonkinlainen lähtökohta "neuvotteluihin"

    Vähän kieli poskessa tuon viime viestin lopun kirjoitin, Losissa voi käydä katsomassa kuinka puhdasta autoilu siellä on... maailmalle kyllä kehutaan kuinka ollaan vihreyden edelläkävijöitä, vaan eipä se oikein todellisuudessa siltä näytä.
     

Kerro tästä muillekin!