Ram Van temppuilee taas...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Juola, 2.3.2007.

  1. Juola

    Juola 1st gear

    Ai...? Joo, no halvemmaksi tietysti tulee jos tuosta puhdistamalla selviää... ja tosiaan sikälikin on yhtäläisyyksiä ongelmissamme, että selkeästi vasta (laatikonkin) jo kunnolla lämmettyä ongelmat vasta ilmenevät. Jos ajaa 10 km OD/lukko päällä, niin ei vielä ala tökkimään... no, tarttee kattoa... ei viittis kovin montaa kertaa tuota laatikkoa avata, että jos ei tuo solkku maailmoja maksa, niin taidan kuitenkin ostaa uuden... tiedä nimittäin kuinka pitkäaikainen ilo se on jos vaikka tuo pelkällä puhdistuksella alkaisikin pelaamaan?!
     
  2. Sten

    Sten 3rd gear

    No mulla alkoi siinä 20-30 kilsan jälkeen juuttua kiinni. Mutta se vaihteli aika paljon, ja nyt mä en käytä se "lock-up" ollenkaan kun vedin se pistoke irti. Se alkaa varmaan otta muutama desi lisää löpöä mutta se on nyt niin vähän etten välitä siitä nyt. Ne tuolta jenkkilästä väitti ettei se osa maksaa muuta kun 25 USD mutta pitää vetä se laatikko irti koneesta ja se kuulemma kestää pari tuntia vaihtaa mutta siihen mun Chevy se taitaa olla vaikeasti saatavana. Mut en oo kysellyt tästä. /Sten
     
  3. Miten kävi tämän kanssa ?! Saitko kuntoon ?
     

Kerro tästä muillekin!