Ramin turbiinilukko ei pysy päällä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Tere, 14.4.2020.

  1. Tere

    Tere 1st gear

    Mistä etsiä vikaa kun ajaa 80km/h niin turpiinilukko seilaa päältä pois päälle... vika koodinkin katsoin ja ilmoittaa 34 koodia
    1994vm dodge ram 2500 4x4 5.9turbo diisel
     
    Muokattu: 14.4.2020
  2. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Tästä jos on bentsiini:

    http://dodgeram.info/Engine-Gas/OBDI/Fault-34.htm

    Tai jos tiisseli:

    34 Open or short in the Speed control solenoid circuits or
    Speed control switch voltage too high or too low.

    mitä muuten tarkoittaa ylivaihde ja turbiinilukko seilaa? Omassa cummins 47re lootalla kulunut jarruvalokatkaisin aiheutti turbiinilukon päältä poismenon ja taas päälle kytkeytymisen vähän miten halusi. Jalalla jarrupoljinta nostamalla kytkeytyi heti päälle. Uusi ei kauhean kallis ole ja netistä löytyy ohjeet asennukseen kun pitää säätää laittaessa oikein. Tai liimaa vanhan päälle koroketta ni taas toimii.
     
  3. Tere

    Tere 1st gear





    Korjasin tekstiä. Koitin myös nostaa jarru polinta mutta ei vaikuttanut mitenkään turpiinilukon sekoiluun mut
    Voiko tps anturi vaikuttaa tuohon kyseiseen vikakoodiin?
     
  4. musta pässi

    musta pässi Gearhead

Kerro tästä muillekin!