Range Rover 3,5Efi Jäähdytin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Anonymous, 5.10.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Keltä niitä saa ??

    Range Rover 3,5Efi -89 jäähdytin
     
  2. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    Ainakin tuolta Turun jäähdytinkeskuksesta löytyi kivuttomasti -79 Blazerin syylari kohtuuhintaan. Ja muokkasivat vielä pikku muutoksia samaan hintaan.
     
  3. Karva

    Karva Gearhead

    Paikallisesta kauppiaasta tai maahan tuojasta riippuen, no ne on kaikki aivan pihalla ko, autosta muutenkin eli, Noissa Efi koneisissa on liki sama jäähdytin kuin normaalissa, eli tossa 3,5 -3,9 alu-buick-koneisessa on jäähdytin jossa ei ole, vaikka niin väitetään, manuaali laatikolle ja automatille omaa versiota, vaan se on sama molemmissa ja automaattilaatikko versiossa on sitten erillinen jäähdyttäjä maskin takana lootan litkuille, joitain kovia lootia on kuulemma varustettu samalla jäähdyttäjällä kun ovat menneet tropiikkiin mutta muuta ...

    Joten se väite jotta niitä olis useita eri versioita on satua, kova tai automaatti, aivan sama, Efissä ja kaasariversiossa on suurimmassa osassa sama jäähdytin, ero tulee siinä jotta noita kaasari koneita on paria eri versiota ja parit kaasarit, toisissa on imusarjan tai vast, esilämmitys, ja sitten niitä useampi versio on ilman, mutta efi koneessa on aina imusarjan esilämmitys, eli tästä johtuen on efi jäähdyttäjässä aina paisuntasäiliölle menevän yliheitto-letkun, jäähdyttäjän korkin vieressä vieressä toinen samallainen lähtö joka on Efin esilämmitys tai kaasarikoneessa vastaava imusarjan esilämmitys, jos sellaista on ...


    Väärän jäähdyttäjän saaminen ei ole katastoffi, se ero kun on juuri tuo joko puuttuva esilämmitykselle menevä letku tai sitten ei, joka tapauksessa siitä selviää kun sitä ei tarvi laittamalla molemmista lähdöt ja T-haaralla yhdistäen paisuntasäiliöön, tai jos se puuttuu haaroittamalla jäähdyttäjän ainokainen lähtö molempiin, paisuntasäiliölle ja esilämmitykseen ....


    Jäähdyttäjän org varaosanro ESR 80, Tarvikkeena vaikka VALEO G1000-56340, Öljyn lauhdutin ESR 1027, pitäs käydä ainakin -80 - 90, 31D ja 38D tyypin eli 3,5 ja 3,9L koneisiin, ja periaattessa kaikkiin rover -buick pohjasiin ...

    8) :lol: 8)


    Nin joo ne hinnat, tehtynä eli korjattuna ... n 300-450 E , varaosana n 450-600 E, ja org alkuperäinen n 390-780 E ... Mutta kun tilaa englannista org varaosan Range Rover merkkiin erikoistuneesta liikkeestä maksaa 298 E kotiin toimitettuna, onneksi on netti ???
     

Kerro tästä muillekin!