Rasvaprässin oikea käyttö.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja 370, 7.4.2010.

  1. RAIVO

    RAIVO Gearhead

    On. Ainakin mun vanha Moog-alapallo oli sellasella kumilla. Pullahti, eikä ylimääräiset päässy mistään ulos. Meni sitten n. 5 min ajolla rikki se kumi. Nivel makso niin paljon siihen aikaan että ajoin sillä 5 vuotta aina peläten joka katsastuksessa koska se narahtaa :lol: .

    Nyt tuli uudet nivelet sitten Raybestokselta ja kumit on sellaset kun kuuluukin..
     
  2. signet

    signet Gearhead

    On niitä ja on myös sellaisia joissa ei ole nippaa vaan tulppa jonka tilalle nipan voi laittaa,nää on niitä harvemmin ´ja vähemmällä rasvalla rasvattavia.
     
  3. RAIVO

    RAIVO Gearhead

    Ja tänään sit päätin ettei enää koskaan Moogin niveliä mulle kiitos.. oli sitten sisemmästä raidetandostakin vuoden vanha kumi hajonnu. Eikä ollu edes mikään "umpikumi" tällä kertaa joten rasvanruuttaajankaan ei tällä kertaa tartte kattoa peiliin. Ja parasta laatua pitäs noiden olla ja paskat.. pelkkiä huonoja kokemuksia. :wc:
     
  4. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    No mistäs pirusta sen tietää minkä sorttista mallia jonkun vanhan nivelen kumi on, alareunastaan jo irvistävä umpikumi vai sellainen missä on vaan kohta mistä rasva on tarkoitus tulla ulos? Ja onks sillä edes väliä.
    Sen yhden revähtäneen kumin vetelen kyllä teipillä umpeen ja laitan rasvaa perään.
     

Kerro tästä muillekin!