Rautapään swingi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja fennia, 13.12.2004.

  1. fennia

    fennia Gearhead

    63:een rautapäähän täytys saada mahtumaan leveämpi fillari taakse. Mahtaako ton vanhan tilalle käydä jostain muusta mallista leveämpi swingi suoraan, tai pienellä modifioinnilla, vai alanko suosiolla turaamaan itse uutta?
     
  2. Swine

    Swine Gearhead

    Rautapää on sen verran outo tapaus mulle,etten sano juuta enkä jaata tuohon.Mutta menepäs HDCF:än(www.hdcf.fi)foorumille,techboardille ja kysäisepäs sieltä.Sillä foorumilla vaikuttaa jokunen heebo,joille rautapäät tuntuu olevan jonkun sortin uskonto :)
     
  3. helppoheikki

    helppoheikki Gearhead

    Kaikista helpoimmalla pääset kun teet uuden itse. Noin vanhassa rautiaisessa svingin etupää on valua joten sen levittäminen on vähän niin ja näin. Sorvaat uudet laakeripesät ja rakennat siihen ympärille haluamasi levyisen haarukan kunnon palkista peltivahvikkein.
     

Kerro tästä muillekin!