Rautasilppua laatikossa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja shs71, 7.5.2018.

  1. shs71

    shs71 1st gear

    Tunaroin pannan säädön kanssa, jolloin säätökäpälästä lohkesi pala. Moottori oli käynnissä n. pari minuuttia minkä aikana noin pikkutillin kynnenkokoinen pala hävis rautasilpuksi öljyn sekaan. Onko kuinka vaarallista ? Ford C4 -78.
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tossa plootikossa on pelkkä verkkosihti eikä yleensä magneettia öölipohjassa. Pistä ulkopuolelle magneetti niin rautahilut pysyy siinä seuraavaan öölinvaihtoon.
     
  3. f34

    f34 Double Gearhead

    Helppo kuvitella, mitä rautasilppu tekee ventiilikoneistossa, jos mulle kävisi noin, niin purku ja putsaus.
     

Kerro tästä muillekin!