Remmiahdin lättäpäähän?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ESMCB, 10.12.2004.

  1. ESMCB

    ESMCB Gearhead

    Eli onko mahdollista laittaa vanhaan lättäpää kasiin remmiahdinta? Onko missään päin maailmaa sellaista koskaan tehty? Eli onko sellaseen sopivaa imusarjaa olemassa? En itse ole tollasta tekemässä mutta pienoismallin kyllä... Olen yrittänyt muuallakin kysellä mutta kukaan ei tunnu tietävän... Eli kertokeepa onko tollanen ylipäätään mahollista luonnossa? On tyhmää tehdä malli joka ei olis toimiva luonnos...
    Laitoin tämän tänne siksi että kaikki eivät varmaan tuota mallipalstaa lue että jos joku täällä tietäisi...
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    siisti pienoismalliin,mutta oikeesti toimivuus voi olla "melko keittävä tapaus" oikeessa kalussa :-?
     
  3. jukka63

    jukka63 1st gear

    onhan niitä tehty jo iät ajat remmillä amerikoissa.laita siihen malliis vielä tunnelram versio imusarjasta, sitten se on jo aika häijy.toinen aika hyvä ois remmi kampuran eteen, niitäkin oli.
     
  4. ESMCB

    ESMCB Gearhead

    No ei se haittaa jos se keittää... :D
    Löytysköhän joltakin tuollasesta imusarjasta kuvaa? Kun minulla ei oo yhtään tietoa minkä näkönen se pitäis olla... Ahdin kyllä jo löytyy ja samoin kone mut imusarja pitäis tehä mut en tiedä minkä näkönen... Laittakaa vaikka linkki johonkin kuvaan tai mikko.valkeapaa@oppivat.net voi kans kuvia heittää.
     
  5. Pahapää

    Pahapää Gearhead

  6. jukka63

    jukka63 1st gear

    eipä siitä imusarjasta tarvii hirveesti huolehtia pienoismallissa.jotain massaa sinne ja kevyttä hierontaa?mun pumppukirjassa on muutama kuva noista ja aika syvällä ne istuu.voisin scannata muutaman kuvan mutta kun kyseinen kone on vieläkin gigantin hyllyllä :(
     
  7. ESMCB

    ESMCB Gearhead

    Dodii nyt pääsee jo hyvään alkuun... :D Eipä toi imusarja kovin hääppösen näkönen ollu... Täytyypä alkaa tekemään heti kun kerkiää... Kiitos neuvoista kaikille... :D :D
     

Kerro tästä muillekin!