8) mielenkiintoiseksippä meni aiheeni Juu kyllähän se toimii sama mis ne läpät on.päätin käyttää omasta muokattua imusarjaa(pitkät) ja 2hta 65mm thunderbirdin läppärunkoa ennen ahdinta.Sit ei toivottavasti käy näin foorumilaisten kesken :wink:
Mites toi koneen huohotus pitäs toteuttaa?!? Vapaaksi se ilmeisesti pitäs tehdä,mutta miten? Kun on noi ohjeet paxtonin manuaalissa sen verran epäselvät etten niistä tajua.. koneena siis sbc 305 tpi + paxton sn92
Kyllä toimii! Monissa rootseissa on ohivirtausventtiili integroituna ja jos ei ole voi käyttää turbovirityksistä tuttuja dumppeja. Omassa laitteessani toteutin ohivirtauksen halvalla muovisella Boschin bypassilla. Kun välijäähdyttimestä lävähti pääty irti lisäsin vielä toisen dumpin. Tämän jälkeen toimi mainiosti. Venttiilin pitää siis olla tarpeeksi kookas.
onkos sitten jotkut ahtimet sellasia että sopivat suoraan v8 imusarjaan,siis ne ahtimet mitä holley tai weiand myy.6/71 ja 4/71 set?
Eiköhän niihin tuu imusarja mukana paketissa, epäilen että käy suoraan,koska hihnapyörään kohdistuu aika paljon voimia niin ei taida pysyä neljällä pultilla kiinni. Tollasessa osoitteessa: www.blowerdriveservice.com on hintoja ja kuvia.
Tuollainen 6-71 tarvitsee yleensä oman imusarjansa....no aina on tietysti viritelty myös erilaisia "home made adabtereita" ja modifioitu imusarjoja. Pienemmissä ahtimissa,sekä etenkin uudempien vakiokoneiden päälle suunitelluissa ahdinsarjoissa käytetään yleensä vakio imusarjaa ja ahdin kiinittyy siihen väliadabterilla. Tuossa 6-71 ahtimen imusarja chevyn pikkulohkoon...näyttää vähän erilaiselta kun vakio :wink:
http://kuvablogi.com/nayta/211843/ piakkoin pitäis eka startti tehdä... saa nähdä kuinka lapiosarven käy
Hyvältä ainakin näyttää...tollanen näky herättää aina syvää kunnioitusta todellista voimaa kohtaan... 8)
http://kuvablogi.com/nayta/211843/ piakkoin pitäis eka startti tehdä... saa nähdä kuinka lapiosarven käy _________________ hmm olipas tutun näköistä . onhan nää kunnioitusta herättävän näköisiä varsinkin tuuniki hemmoille. tais olla kostruktio kaveri ex pumppu
Fordin ohc ja eatonin 45 Että ei kylläkään ihan jenkki kamaa Juuri ja juuri heilui siis plussan puolella edit: niin juu mittarikin taisi olla biltemasta sammuksissa oli kyllä nollissa.
Läppä ennen/jälkeen ahtimen? Mistä välistä mittarin lähtö? Ei bilteman mittaria suotta pidä ensimmäisenä epäillä. :wink:
Joo kun tyhjäkäynnillä ja pinta/puolkaasulla ei ahtomittari nouse lähellekkään +. (-0,2. . . -0,6. Jonkun aikaa kun vedättää lappu lattiassa ahtaa 0,2-0,3.(aliahdettu välitys) Sitä vaan että onko normaalia että pyöriii koko ajan - puolella ahto mittari.(kone 350, ahdin 6/71, 2xkaasarit, mittarin lähtö tais olla imusarjan etuosassa)