Rengasmerkkien erot ??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Tiwi, 15.3.2003.

  1. Tiwi

    Tiwi 1st gear

    Millaisia eroja on noiden rengasmerkkien välillä. Mulle on tarjottu Good Year, Pirelli ja Michelin kumeja. Ja tietysti Cooper, BF.. ja jotain muita. Good Year olis kuulema kova ja kova ääninen ?? Michelin olis pehmeä ja tosi pitävä ?? Kuuluu sitten :grin: normaalissakin :grin: ajossa kesään, kun Good Year kestän pari kolme kesää. Eli onks kellään kokemuksia tosta Pirellin renkaasta ??

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Tiwi 2003-03-15 15:08 ]</font>
     
  2. drako

    drako 1st gear

    Riippuu varmaan aika paljon mitä kokoa ja mallia meinaa laittaa, mutta ainakin omat kokemukset Pirellistä 1000 kg pirssin alla hyvin myönteisiä, kun unohdetaan kaikki jonninjoutavat ominaisuudet ja keskitytään ajettavuuteen. Tarkka ja tunnokas, rengas toimii hyvin. Käyttää koko kulutuspinnan pidon eikä runko sorra yhtään edes kuivalla asfaltilla nelipyöräluistossa, vaikka on vielä kohtuullinen profiili (60). Nokian vastakohta.
     
  3. Tiwi

    Tiwi 1st gear

    Mulle tulisi renkaat kokoa 245/50/16" tollaisen Transamin alle. Nopeusluokka V. Paino joku 1600kg.


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Tiwi 2003-03-15 17:33 ]</font>
     
  4. 454SS

    454SS 3rd gear

    Mulla on kokemusta good yearin kumeista 205/50-16 ja 215/40-17 kokoisina. Noi 16" oli eagle venturat, hyvät ajaa ja kestävyys ihan kohtuullinen. Kun taas noi 17" oli eagle F1:set, erinomainen pito, mutta kului täysin loppuun 15tkm ajolla.
     

Kerro tästä muillekin!