rengasonline

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja gran sport, 7.4.2006.

  1. gran sport

    gran sport 1st gear

    Rengasonlinessa näkyi olevan kohtuuhintaan Firestone Fuelsavereita ja vieläpä kuvan mukaan valkoisin tekstein. Kokoja näyttäisi olevan jotka kävisi hyvin eturilloiksi. Tiedustelin asiaa ja sain vastaukseksi että renkaita valkoisin tekstein ei ole saatavilla. Huomautettuani että yllä mainittuja renkaita on heidän sivuillaan kuvan kera jossa valkoiset tekstit, vastaus oli että he eivät tiedä (eivätkä saa selville) onko renkaat kuvan mukaisia! Mielenkiintoista...

    Yritin myös ostaa talvirenkaita tuossa syksyllä samasta paikasta. Valitsin ja tilasin sivuilta sopivat vanteensuojat ja vastauskin tuli ihan parin viikon kuluttua että kyseisiä renkaita ei ole saatavilla. Tarkistin asian nettisivuilta ja siellähän niitä edelleen oli ainakin tarjolla...

    Tuli mieleen että onko tämän firman tarjonta vähän kuin "Venäläisen ravintolan menyy", paljon on tarjolla mutta käytännössä saatavilla on vain 2-3 ruokalajia.

    Siis jos jollain on nurkissa pari kpl 185...205/65...70-14 renkaita valkoisin kirjaimin niin niitä voi tarjota numeroon 040-7255440. Hyvät kiinnostaa, huonoja on jo itselläkin=D
     
  2. toivaja

    toivaja Gearhead

    Ihan samanlaisia kokemuksia niin kesä kun talvirenkaiden kanssa.
     
  3. indianjack

    indianjack 1st gear

    mulle tuli renkaat sieltä kuin manulle illallinen. En tosin kaivannut valkoisia kirjaimia.

    Jack
     
  4. herrakani

    herrakani 1st gear

    Jos haluaa palvelua ja laatua, kannattaa kääntyä kotimaisten rengastoimittajien puoleen ja maksaa kiltisti mitä sedät pyytää IMHO.
     
  5. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Kahtelin sieltä hintoja ja tulin siihen tulokseen, että sain huomattavasti halvemmalla Suolahdesta renkaat, vanteille asennettuna. Ja kokokin oli mukavan miellyttävä sekä etu- ja takarenkaat samaa merkkiä/mallia.
    [​IMG]



    Saksan maalta olisi saanut kokoja (ainakin luettelon mukaan) samoja muttei samassa merkissä eteen ja taakse.

    http://www.rengaskanava.fi/

    Kysy tuolta jos ei muuta tekemistä.
     
  6. gran sport

    gran sport 1st gear

    Kiitos, pitääpä vilkaista!
     
  7. Mitäs jos vaikka rengastussilla tekisit ite ne valkoiset kirjaimet?

    Itellekin olis tulossa rengas onlinelta 205/70-R14 kiekot. Ens viikolla pitäis tulla. Suahan nähä tuleeko oikeat... Aika edulliset hinnat siellä on esim. Vianorin hintoihin nähden.
     
  8. Damned

    Damned Gearhead

    Tulee kyllä niin susiruma etten laittais kuin ehkä johonkin talvisena kehonsiirtimenä toimivan ooppelin kesärenkaisiin... tai siis niinhän minä teinkin ja rumat on, on rumat :lol:

    Heleposti tulee ruskeet eikä valkeet, eikä kestävyys päätä huimaa.
     
  9. bootsi

    bootsi Gearhead

    Tuolta "onlinesta" oon tilannut, ja saanut mitä halusinkin...

    (kotiinkuljetus kuuluu hintaan) :D
     
  10. jus57

    jus57 Gearhead

    rengas-online

    Ei voi kun kehua, asialliset sivut ja tyylikäs palvelu.Renkaat tulivat juuri sinä päivänä kun luvattiin,tosin posti pekka vähän kiitteli ettei ollut 4.jää kpl.tta.kun kaivoi ne (275/60-17) posti kinneristä! toivottavasti myös visa lasku on kohdallaan! Oli muuten 80e halvemmat kun paikallisten paras tarjous,ja olisi löytynyt vieläkin edullisempia merkkejä. SUOSITTELEN...
     
  11. Duster

    Duster 1st gear

    Eilen tuli pari renkaita päivän ilmoitetusta myöhässä ja tänään pitäis tulla toinen pari.
    Homma toimii niinkuin pitää ja Visa toimii mainiosti.

    Vähän pienen postinaisen suu venähti kun sanoin eilen, että huomenna tulee renkaita lisää. Joutu eilenkin käydä kaverina ne renkaat (255/45 17") postiautosta repimässä, kun oli kattoa myöten auto täynnä tavaraa.

    Pitääkin tässä kinneriin sarja taas tilata, kun senverran hyvin homma toimii ja jää rahaa vielä muuhunkin.
     
  12. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mä oon pihinä tilannu 3 rengassarjaa tuolta ja joka kerta on tullu 2 osassa, ja toisessa osassa menny kauemmin kun on luvattu. Muuten ollu kyllä laadukkaita, mustia ja pyöreitä ne renkaat. Takarenkaat tosin toimitettu täynnä savua.
     
  13. Tomppa.m

    Tomppa.m 1st gear

    Rengas online

    Mä tilasin pari viikkoa sitten ja tulikin jo viikko sitten, mutta ihan kotiovelle asti samalla rahalla siitä olin todella yllättynyt, kun joku kuljetus liikkeen nainen seisoi oven takana ja kertoi että olis renkaita. Mä luulin että ne pitää hakea postista.
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Nopea hintavertailu duunipaikan viereiseen rengasliikkeeseen (Mekora, Turku) osoitti minun tapauksessa että suomalainen jälleenmyyjä on edullisempi. En yleensä vertaa hintoja käyttö-osissa vaan ostan johdonmukaisesti kotimaiselta diileriltä, mutta tässä tilanteessa piti ihan uteliaisudesta tsekata mikä on tilanne Marangoni Zeta Linean suhteen käyttis-saksan seisojan renkaiksi: 255/40-17 taakse ja 235/45-17 eteen:

    Rengas-onlinen paketti 498 euroa.

    Mekora, samat kamat mutta mukana on kierrätysmaksut ja työt= 480euroa.

    Tarkoitus on vain sanoa että kaikki mitä internetissä myydään ei aina ole halvinta. Mutta suomalaiselle halpa hinta ja huono laatu on perinteisesti ohittamaton yhdistelmä jota ei voi vastustaa :) Mutta ajellaan noilla yksi kesä niin saa hieman tuntumaa isoista vanteista&renkaista jonka jälkeen voi miettiä alustan tuunausta uusiksi.
     
  15. VesaR

    VesaR 1st gear

    Minkä merkin ja mallin otit? samaa kokoa olen miettinyt Vetteeni - se Nankang NS-1 on ainakin helvatan halpa - olisi vaan hyvä tietää kulutuspinnan leveys etukäteen - poskesta poskeen ne tietty on sen 255...
     
  16. Luigi

    Luigi Gearhead

    Pitää ottaa huomioon myös työn osuus,kotimaiselta kun kysyt hinnan niin se on useinmiten töineen eli painotettuna ja alle laitettuna.Onhan asentajiakin monenlaisia ja hintaisia,itse kyllä kannatan kotimaista,jää nekin eurot tänne,kyllä guntherillä eurot piisaa ilman minuakin.Pääsenpä myös livenä vittuilemaan jos tulee patti kylkeen tai muuten runko pettää.
     
  17. herrakani

    herrakani 1st gear

    Ite kun tekee tuonkin, niin tulee kerrasta hyvä. :)
     
  18. Stance

    Stance Gearhead

    Minä olen myös tukenut kotimaisia yrittäjiä rengasasioissa. Parasta palvelua rengasasioissa olen ehdottamasti saanut Joensuun Mara Tuotteelta!
     
  19. Mopo305

    Mopo305 1st gear

    Maksettu mainos,v..tun pitkä matka länsirannikolta Maran tuotteelle
     
  20. Stance

    Stance Gearhead

    Jaa maksettu, mä maksan renkaista ja putiikki pistää vanteille, kauppaa se on. Niin on muuten Vantaaltakin matkaa Joensuuhun.
     

Kerro tästä muillekin!