Rengasonlinen renkaista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja jone-70, 16.4.2009.

  1. caddy61

    caddy61 Gearhead

    Kyllä se tuo valkosivu maksaa :eek:
    Cadissa on takaset aika lopussa, ainakin ne pitäs hankkia. Ihan taidan tavallisissa pysyä.
     
  2. Jape105

    Jape105 Gearhead

    Pääsääntöisesti renkaissa on 50-55% katetta merkistä riipuen, asian tiedän kun olen myynyt useita merkkejä.
    Joskus kun ostelin 0-5% katteella itelle työpaikasta riippuen, nii ei rengas-online montaa euroo kalliimpi ollu kun oma alennus työpaikasta.
     
  3. evef

    evef 1st gear

    Mulla ei ole kokemusta rengas-online paikasta, mutta oon tilannut aikaisemmin renkaat brittiläisestä renkaat-online.comista. Saapuivat neljässä päivässä ja olin tyytyväinen palveluun. Talvirenkaita kyselin heiltä äskettäin ja sanoivat, että niitä pitäisi tulla nettisivuille pian.
     
  4. virta

    virta Gearhead

    No joo :( tiiä sit onko Briteillä nastoja 8)
     
  5. evef

    evef 1st gear

    En tiedä, mutta Nokiaa pitäisi ainakin tulla, ehkä tulee sit nastojakin!
     

Kerro tästä muillekin!