REO Suomessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja Lapin Leonardo, 27.2.2008.

  1. ratrodreoster

    ratrodreoster 1st gear

    Aika kuluu, mutta materia säilyy. Reo akseli -34 löytyi Jämsästä ,polykapselit todisteena. Reo sedan kokonainen hytti majailee hämeessä. REO-moottori, siis aito ,2 yksilöä tiedossa.Kuulin useasta osoitteesta puretuista Reoista, nämä aion tämän syksyn kuluessa tsekata.
    Continental moottori tuntuu ylen vaikealta aiheelta.Onko niin, että kun vaunuun laitetaan teollisuusmoottorin maineessa oleva kone niin mielenkiinto yhtä kuin nolla??
     
  2. Ilari

    Ilari Gearhead

    Tuo Hämeessä oleva hytti on minulla. Ellei täällä ole niitä useampia. Se on noin 26-27 flying cloud ja myyn korin tarvitsijalle.

     
  3. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    1927 Flying Cloudiin saa tarjota kaikkea siihen kuuluvaa osaa!! 0400 793706 tai tuomo.parikka(a)gmail.com
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Re:

    On Penan portilla vieläkin. Muuten hieno malli, mutta pilattu uudemmilla lampuilla. Oltais kavereiden kanssa ostettu se ja tehty siitä kuljetusauto, mutta Pena on myynyt sen vuosia sitten ja saanut rahatkin, ostaja ei vaan ole hakenut sitä. Turusta tais ostaja ollut.
     
  5. Ari Koivistoinen

    Ari Koivistoinen 1st gear

    Minulla on vm. 1928 REO Phaeton, joka on REO Flying Cloud Masterin 121" (120") alustalle (#A20620) tehty 4-ovinen ja 4-paikkainen avoauto. Korin on valmistanut Hayes Ionia Grand Falls'issa (#69-11). Moottorina on 6-sylinterinen 16E.

    Auto on tullut uutena Kotkaan apteekkari Karl Henrikssonille, rekisteröity 15.6.1929 tunnuksella V-4731 ja Viipurin menetyksen jälkeen RJ-715, josta se on kulkenut vuonna 1958 Kuopioon (KJ-945), 1959 Suomussalmelle (OU-621) ja vuonna 1964 Rautalammin (KM-778) kautta Hankasalmelle (XAR-84). Isäni Pekka Koivistoinen osti auton Hankasalmelta 11.7.1964.

    Jos kenelläkään on valokuvia tai tietoja autostani niin otan ne mielelläni vastaan. Vaalea avoauto punaisilla nahkapenkeillä on varmasti jäänyt mieleen.

    Ari Koivistoinen
    ari.j.koivistoinen (at) gmail.com
    +358 40 802 1942
     
  6. onre

    onre 3rd gear

    Minä voisin haluta nähdä kuvia nykykunnosta!
     
  7. Ari Koivistoinen

    Ari Koivistoinen 1st gear

    Moi, Soita tai mailaa minulle, yhteystiedot olivat viestissäni.
     

Kerro tästä muillekin!