Repikää pussihousunne ja kaivakaa esiin rautasahanne

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Jäpälä, 6.10.2003.

  1. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

    No toi `37 Ford pitäis ens kesänä katsastaa! Mä oon kyllä ajatellut että ens kesäksi lasketaan sitten kaikki ennen lumisateita joten vuosi tässä taitaa aikaa olla :smile:

    Edistymistä tarkastellaan lähemmin FSRA:n seuraavassa lehdessä...

    Perä meni just alle ja peräpään peltien teko alkaa seuraavaksi! Niin ja tänään haetaan turvakaaret asennettavaksi :wink:
     
  2. sami

    sami Gearhead

    Tuli just toi tutun clio rellu tohon talliin.
    Pitäis vähän takakaaria hitsata siitä. :wink:

    Siinähän sitä onkin jo talveks projektia :-o
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Montako 49- 51 mercuria mahtaa löytyä tsopattuna tällä hetkellä. Tulee mieleen 6kpl, mut kai niitä enempi on?
     
  4. Hornetti hei. Minkäkuntoinen se nasus on?
    Onko suomessa hapatettu vai jälkituonti?
    Ois ylim. alkup. lukkomekanismeja , kojetaulu(tyhjä) , muutama ikkunan sisäpoka.
    Ittellä ois tarvetta tuulilasin sisäpokalle , mahtaisko olla ylim?
     
  5. HornetRWB

    HornetRWB Gearhead

    son '39 suomiraato, eikä oo ees papereita. eikä tossa oo riittävästi prosenttejakaan katsastukseen. pitänee jotain hahmotella(?) tai sitten rakentelen omaksi ilokseni. :grin:

    mulla on noita sisustannippeleitä todella vähän kun teen siihen ite koko kabiinin. Muttamutta, jos sulta jotain kriittistä puuttuu niin voin mä tossa joulukuun puolella tutustua tarkemmin kunhan saan romun talliin sisälle! :grin:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: HornetRWB 2003-10-27 15:52 ]</font>
     
  6. Juu , ittellä oli samanmoinen umpiruostunut+kaks kertaa palanu 36 nash raato , ei siitä ilman kanta-autoa ois mitään tullu joten hommasin isolohkoisen impalan nashin korin uumeniin ja näin pääsi nasu taas tien päälle :smile: Ja tulikin ihan toimiva paketti , 8500km kesällä 03 :smile:
    Pihalla tököttää kyllä yks täyskunnostettu runko(puhallettu + maalattu)jos tarvista.
     

Kerro tästä muillekin!