Revellin maalit ja maalaus siveltimellä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja Wolfheart, 18.6.2004.

  1. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Jos on 'kättä' niin tulloo hyvät ohkasella 1 shot straippimaalilla ihan...STRAIPPAAMALLA jos vaan on siis tuota tärinätöntä hanskaa... :wink:

    Teippaamiseen oon käyttäny tollasta sinistä maalarin teippiä jonka mattoveitsellä(miel:Askarteluveitsi)oon viivottimen avulla viiltäny ohkaseksi..Notta näin...

    Alkakaa rakentamaan metallimalleja!Maalin poisto onnistuu vaikka nitromorsilla! :wink:
     
  2. REVELL91

    REVELL91 1st gear

    VIERAS KIRJOITTI :
    MULLEKKIN ON KÄYNY SAMALLA LAILLA,JA EPÄILEN ETTÄ MAALI ON VANHENTUNUTTA KUN KOKEELIN TOISELLA SAMANLAISELLA MAALILLA NIIN EI OLLU ENÄÄ SAMANLAISTA JÄLKEÄ :soosoo:
     
  3. Petrick

    Petrick 1st gear

    Revellin monet kirkkaat värit ovat kauniisti sanottuna surkeita, eivätkä kuivu ns. "koskaan". Kirkas musta ja punainen ainakin näistä mitä itse olen käyttänyt. Ja sit 99 harmaa tuntuu olevan usein liisterimäistä.

    Jokatapauksessa maalien pitää antaa kuivua rauhassa useampi päivä.

    Todettakoon se vielä kerran, että helpoimmalla pääsee kun hankkii Humbrollin maaleja...

    ps. Revell91, onko pakko kirjoittaa jatkuvasti isoilla kirjaimilla, sitä on erittäin rasittava lukea.
     
  4. dragon

    dragon 1st gear

    Tuohon liisterimäisyyteen olen ongelmaratkaisuksi käyttänyt merkkikohtaista ohennusainetta. Tietysti pitää olla siinä ohentamisessakin rauhallinen, ettei sitten seuraavaksi ole taas liian litkua...;-)
     
  5. jankku

    jankku 1st gear

    Minkälaisia nuo revellin pienoismallit ovat ? Onko se auton koria muovia?
     

Kerro tästä muillekin!