Ridin`& Drivin` -lehti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Kustom STW, 6.11.2008.

  1. Helmsman

    Helmsman Gearhead

    Hurriganes juttu oli varsin mielenkiintoinen. Samoin Impalaan paneuduttiin kohtalaisen syvällisesti.
     
  2. juro the dog

    juro the dog 1st gear

    ihan kehityskelponen läpykkä.

    ja piispa-henrikin juttuja on aina ollu mukava lueskella.

    mut en mä oikein lämpene tolle "linjattomuudelle". siis se on vain ja ainoastaan MUN MIELIPITEENI.

    oikeesti on kiva lueskella juttuja erilaisista kinnereistä, mut eiks nää kupla, mini, tuutti jne. historiikit ole kirjoitettu jo ihan tarpeeks monta kertaa? ja ne jotka ovat kyseisistä laitteista kiinnostuneita, löytävät varmasti tietoa paalitolkulla.

    toivon kuitenkin hyvää jatkoa tälle kulttuurijulkaisulle.

    joskin sitä linjaa vois vähän tarkistaa... :D
     
  3. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Joo tuo linjattomuus karsii varmasti paljon ostajakuntaa. Tsemppiä toki kovasti tekijöille!
     
  4. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    bongasin itekki tän lehden ihan sattumalta. pisti silmään sen iso koko siellä lehtihyllyssä. selailin impala juttua ja yllätti että miten monta sivua oli väännelty jutuntynkää siitä autosta ja isoja kuvia oli paljon. iso plussa 8)
     
  5. juro the dog

    juro the dog 1st gear

    nostetaas taas.

    #4-5 tuli noudettua lähikaupasta.

    en tiedä onko alan julkaisujen taso sitten oikeasti heikko, mutta tää on selkeesti parasta mitä tällä hetkellä löytyy!

    meikän peukalot on heti täydessä heijarissa kun ei olla niin stanan vakavia.

    lehden nimi on kyllä ihan p¤ska...
     
  6. jakke ja sepi

    jakke ja sepi 2nd gear

    Kyseeselle leherelle kans runsahasti peukkuja ja menestystä.Kaikkia ei voi ikää miällyttää, mutta jos siältä löytyy eres yks hyvä lause mikä naurattaa,ollaha jo plussa pualella. :rotfl:
     
  7. halitoosi

    halitoosi 1st gear

    ei sillään eikä millään mut "boogie man" on vähän eri asia ku "boogey man" jota tässä ilmeisesti tavoittelet...
     
  8. Holley

    Holley Gearhead

    Hyvä lehti, hauska asenne mainiot HvS jutut. Toivottavasti pysyy näin laman yli tämäkin lehti. Tiettyjä juttuja kuten Moblassa eli hyvät elävät tekstit ja monipuoliset kuvavalikoimat eli on vanhoja mainoskuvia ym. ja tarinoita elävästä elämästä eikä pelkkiä referaatteja ensyklopedioista.
     
  9. tuntematon

    tuntematon 1st gear

    lukeekos tätä lehteä nykyään kukaan, eipä ole ollut tapetilla täällä vaikka kirjoitukset on melko haastavia. tuli ostettua swapista irtonumero, kun oli oikein itse pääjehu vaivautunut kansan pariin myymään.
    eipä oo näkyny swapeissa muiden lehtien toimittajia vastaavassa touhussa...
     
  10. Campala

    Campala Gearhead

    Eilen kolahti laatikkoon uusi numero. Paljon näytti taas olevan luettavaa kun pikaisesti läpi silmäilin.....
     
  11. Joh.3:16

    Joh.3:16 Gearhead

    Lehteä laatikon täydeltä,meinaa mahtuu kenkälusikalla avittaen posti lodjuun.Sääliksi käy postinjakajaa. :poff:
     
  12. platuart

    platuart Gearhead

    No sitten ollaan oltu eri swapeissa ja näyttelyissä seitsemän vuotta.... :wink:
    PLATU
    Primer Magazine
    www.platuart.com
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Yep.
    Kyllä mä oon nähny väkisinmakaajaa ja pussihousua myyvän ihan äijät ite. Tosin siitä taitaa olla vuosia--
    Ei siinä mtn hävettävää ole. Miksi olisi? Juttu ku tuntuu kääntyvän sinne suuntaan.
    Heh, hot rod special lehti oli näyttävästi esillä swapeissa ja myi lehteään ja edellistä numeroaan jopa alennuksella, heh. Se siitä. heh..


    Platu sun lehteäsi ei saa enää jälleenmyyjiltä ja kun oin vaihtoehdot on ollut irtarin ostaminen vauhtiputkasta tai kirpparilta.
    Kapinaa..(?)len periaatteessa vastaan tilaamista ni
     
  14. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    Muutaman irtonron jälkeen tuli tilattua. Pitkästä aikaa onnistunut, raikas kokonaisuus.
     
  15. Campala

    Campala Gearhead

    Uusi numero on taas ilmestyny, ootteko lukenu? Tanakasti tarinaa harrastekentän laidasta toiseen, mm. Maxim kk:n "koeajo"!
     
  16. pequli

    pequli Gearhead

    Asialehti. Rento asenne pieksee Veekasin mennen tullen, musiikkipläjäykset sopivat hyvin omiin mieltymyksiin ja vaikka nuo mopojutut eivät niin täysin kolahdakaan niin kyllä hyvin kirjoitettua juttua on aina mukava lukea.

    Eikös HvS ollut osaltaan Mobilistin tyylimuutosta tekemässä ?

    Uusimman numeron ehdoton helmi on Dr Feelgood -historiikki. Oli Wilkokaudella meikäläisen ehdoton suosikkiorkka ja armoton livebändi, kuten kaikki armoitetut, jotka bändin tuolloin näkivät, voivat todistaa.
     
  17. ata

    ata Gearhead

    Uusimmassa numerossa oli juttu muskeliautoista, sen perusteella General Motorsilla on jonkinlainen aikakone käytössään. Jutussa kun kerrotaan kuinka uusi muskeliautojen kausi alkoi vuonna 2005 uudella Mustangilla, sitten tuli 2006 Dodge Challenger ja näistä innostuneena GM teki Pontiac GTO:n joka tuli markkinoille vuonna 2004...

    Tuota olisikohan se mennyt toisin päin...

    GM ja GTO oli TAAS ensin ihan kuin 40 vuotta aiemminkin ja sitten vasta tuli nämä Fordin ja Moparin retromallit. Etenkin kun sitä oli tehty Australiassa paikallisille markkinolle siinäkin vaiheessa jo muutaman vuoden ajan... kunnes Bob Lutz keksi tuodan mallin myös USA:an Pontiacina.

    Tosin itse olen sitä mieletä että "retroton" GTO on aidompi muskeliauto kuin nuo retrovehkeet. Ei ne muskelit aikoinaankaan mitään rodin näköisiä retrovehkeitä olleet vaan oman aikansa näköisiä keskikokoisia autoja joihin oli vain tungettu tehokas V8 pellin alle. Tosin aika harva tuntuu tuota mallin erikoisuutta, harvinaisuutta ja koko ideaa ymmärtävän.
     
  18. voihanrontti

    voihanrontti 2nd gear

    Mistä tätä aviisia saa ostaa? Pitkään jo kyttäillyt lehtihyllyjä, mutta ei ota silmään :odroll:
     
  19. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Tässä on rautaristi ja tässä on putkiliitos. Osui minun nauruhermoon :rotfl:
    Terveisin järkyttynyt harrastaja Amarillossa... 8)
     
  20. ata

    ata Gearhead

    Itse ostin ihan Citymarketista Espoosta. Ja paikallisessa K-Supermarketin lehtihyllyssäkin on näkynyt täällä Helsingforsin puolella.

    Olihan tuossa lehdessä juttua legendaarisesta Hullujussi-yhtyeestä, itse pikkukundina diggasin sitä yli kaiken ja se oli kaikkein paras bändi ja C-kasetit tuli kuunneltua lähes puhki. Nyt löytyy onneksi CD:nä uusintajulkaisut jotka tuli hankittua heti silloin kun ne julkaistiin. Ja se sitäpaitsi oli kova bändi.
     

Kerro tästä muillekin!