Rikoin tbi:n

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja monster, 16.1.2019.

  1. monster

    monster Gearhead

    Toi täytyy koittaa,tps arvo oli 0,28v nyt uudella anturilla o,50.mutta ei korvakuulolla vaikutusta käyntiin.iac vaihdettu kanssa mutta laitettu suoraan paketista paikalleen ilman kaliprointeja ,käy aina vaan samoin.semmonen tuli mieleen mistähän hyvän syylarin sais ostaa tällaiseen kulkineeseen.
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Jospa se karpov ei antais yhtään tbi korjausvinkkejä..
     
    tukkijulli, Jussi289 ja caprice305 tykkäävät tästä.
  3. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    https://www.rockauto.com/en/catalog...,7.4l+v8,1033074,cooling+system,radiator,2172
    Ja juu, säädä se tyhmäkäynti ensin.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    0.5v on jees, suoraanko paketista?
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    On se varmaan paketista ulos otettu mittausta varten.
     
    tukkijulli ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Niin tarkotin vaan, että sääty tohon lukemaan helpolla eikä tarvinnut porata korvakkeita ihan vitusti isommiksi säädön varmistamiseksi

    Mutta ethän sinä sitä voinut tietää kun urasi tbi:n kanssa päätty nopeammin kuin mulla ekalla kertaa :D
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Olenkin Sinua paljon fiksumpi.
     
    tukkijulli ja Karpov tykkäävät tästä.
  8. monster

    monster Gearhead

    Voi v.....tu teijän kaa.
     
  9. monster

    monster Gearhead

    Iac kun ajaa kiinni niin kierrokset kyllä tippuu johkun 500rpm mutta lopuks aina palaa sinne 800/900rpm.ei sinällään kyllä haittaa.vaihe päällä käy 700 tai sinne päin tippuu kumminkin.ei kyl Nykäse yhtään liikaa kun kytkee vaihteen jotenka olkoon.
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joko teit sen säädön?
     
  11. monster

    monster Gearhead

    Sääsin mut tää ryskä vaan haluu käyvä vähän kovaa.vai mitä tarkoitit.
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Sääsitkö sitä tyhjäkäyntiruuviakin?
     
  13. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Pitäiskö nyt kuitenkin ensin tutkia se muu auto? Se ruuvi ei itsekseen siellä sinetin alla pyöri. Nyt ensin ku ruvetaan sitä ruuvia pyörittelee, ni se onkin helppo etsiä muita vikoja....
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  14. monster

    monster Gearhead

    Sääsin sen kyllä edellisen sepän jäljiltä omasta mielestä kohilleen.mut tiiä sit voihan se olla päin vittuu vieläkin.
     
  15. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Siis puuttuuko sulta se tyhjäkäyntiruuvin sinetti?
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mäkin olin ennen kovasti sinetin puolesta, mutta muistaakseni artsi sano, että vuosikymmenet ja sadat tonnit voi tehdä tehtäviään ja silloin säätö ei pahasta ole.


    Ja jos kerran oli tbin tiivisteitä laiteltu ja alipainevuodon mahis ois pieni. Eikai siihen montaa vaihtoehtoa jää?
     
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Joopa, mut jos ennen sua on ollu 13 ruuvaajaa, joista kukaan ei oo tienny mitä on tekemässä...
     
  18. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    kuulostaa k-jetronicilta.
     
  19. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Sen nyt saa varsin helposti sekasin. Jopa liian helposti.
     
  20. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    mun muistaakseni niissä ei ole edes mitään sinettiä mistä näkisi onko sörkitty.
     

Kerro tästä muillekin!