Rock Hudson

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja vpoint, 13.3.2006.

  1. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Juu tuo on tullunna bongattua joskus jostain kuvista. Mukavasti tuopi kontrastia sämpylämuotoihin kantikas lava. :)
     
  2. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  3. murikka_

    murikka_ 3rd gear

  4. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    On se vaan mieletön limppu. Luulin aluksi erääksi toiseksi maahan tulleeksi yksilöksi, mutta se oli uudempaa vuosmallia ja siitähän tuli sitten kai se Huzzzzon kustom.
     
  5. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  6. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  7. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Toi olis kyllä hieno tallin seinässä, ei taida vaan viittiä kokeilla naapurisovun rajoja. Kaikilla ei välttämättä ole yhtä hyvä tyylitaju kuin mulla :D
     
  8. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Juu kyllä tuota ennemmin kattelis ku valakeeta seinää. 8)
     
  9. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Sopiva valaistus ja kyljen tekstit vaihtoon niin avot!
    No onneks se on noin kaukana..
     
  10. 52 Hudson Wasp tulossa Kaliforniasta Suomeen.
    Kävin tammikuussa hakemassa auton Sacramentosta ja ajeltiin se Losiin.
    CSB tekniikka automaatilla ja ilmajousilla.
     
  11. master39

    master39 3rd gear

    Mulle tuli myös kuukaus sitten 52 wasp jenkeistä ajokuntoinen orkkis tekniikalla !!

    OSTETAAN PYYHKIÄN VARRET , TAKAVALOT WASPIIN !!! TARJOTKAA TAI LAITTAKAA VINKKIÄ MISTÄ VOIS LÖYTYÄ YV :LLÄ
     
  12. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Onnittelut molemmille Waspin hommanneille! Hyvä niitä on Suomessa jokunen olla, jos vaikka joskus joku kyllästyy omaansa ja myy mulle. :lol:
     
  13. Tässä kuva mun Waspista [​IMG]
     
  14. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Komee on..
     
  15. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Joo se tuli sitten uneton yö... 8)
     
  16. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Nättiä hommaa noiden soppaus, mutta on näköjään onnistuttu. Ei paha ollenkaan, mutta sais melkein olla sedani. Ovat liuhakkaammin muotoiltuja. Eipä sillä, jotta tässä rahoja mihinkään olis... :x
     
  17. master39

    master39 3rd gear

    oisko kellään sähkökaaviota hudsoniin???
     
  18. Mun Hudsonin mukana tais tulla korjausmanuaali auto on pääsiäisen jälkeen Suomessa manuaali siellä katson kun saan waspin kotiin
     
  19. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!