Rock Race 2004

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Mopeman, 10.2.2005.

  1. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

  2. HEMI

    HEMI 1st gear

  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Parisataa kilsaa.
     
  4. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Tonne Pärnuun kannattaa tosiaan lähteä jos vaan aikataulut sallii, on hieno paikka ilman kisojakin saatikka noiden aikana. Omat aikataulut ei oo sattuneet kohdalleen mut muuten on tullut muutama kerta käytyä. Sinne on helppo ajaa omalla autolla ja kaikenlaista majoitusta löytyy aika kiitettävästi.
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Onks tuon tapahtuman ajankohdasta ens kesän osalta vielä mitään tietoa? Olis varmaan mielenkiintoinen kesäretkikohde, tosin pikupilla ei arvaa noin kauas lähteä (jos lie kunnossakaan) mut muutenhan sitä vois harkita cruisailureissua tonne :wink:
     
  6. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    23.07.2005 Kun infoa tulee, paan tietoa ilmoittautumisista ja muista. Viime vuonna autoille oli järjestetty yhteiskuljetus tallinnan satamasta radalle ja takaisin, joten väliä ei tarvinut rallivehkeillä ajaa jos ei halunnut.
     
  7. always bb

    always bb Gearhead

    jos vaan on voimanahassa virtaa olen mukana
     
  8. Camaro^

    Camaro^ 1st gear

    Tonne pitäs kyl joku kerta päästä! Noiden kuvien perusteel hieno paikka...
     
  9. HEMI

    HEMI 1st gear

    Monen päivän juttu se on(tai viimeeks oli)

    Ja miten te sen reissun suorititte? eli tallinasta ajoitte pärnu:uun(ja nukuitte siellä hotellissa/teltassa :lol: ) ja seuraavana päivänä oli sitten ne ajot ja sitten nukuitte yön pärnuussa ja suraavana aamuna lähitte ajelemaan tallinnaan ja illalla laivaan vai miten homma oikein meni?

    Eli onks tossa lentokentän kupeessa paikkaa missä vois yöpyä vaikka teltassa tai voihan sitä koisia autossakin.

    Ja onks "hämäräheppuja" näkyny että pitääkö kaikki köyttää riimulla kiinni :rotfl:

    Eiku en tollasia pitempiä reissuja oo tehnyt ni jos joku osais jeesailla vähän :odroll:
     
  10. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kisa oli ykspäivänen lauantaina. Viime vuonna oli yhteiskuljetus järjestetty sekä autoille, että kuskeille perjantaina Pärnun lentokentälle ja sunnuntaina takasin. Yöpyä pystyi varikolla tai sitten hotellissa, kentältä keskustaan oli ehkä viitisen kilsaa ja taksit kulkee. Mä olin fämilisexue reissulla, joten en kauheesti ollut ylimäärästä aikaa kisa-alueella, ja takas lähettiin vasta maanantaina. Hämärähemmoista ei oo ollut haittaa kun käyttää tervettä maalaisjärkeä. Mitään ihmeellisiä varotoimia ei oo kertaakaan tarvinut.
     
  11. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Mun mielestä kannattais varata myös pari päivää ihan oleiluun, on terasseja, halpoja ruokapaikkoja, kylmää ja halpaa Sakua, komee hiekkaranta, kauniita naisia....... Ja ostoksilla kanttaa käydä, erityisesti vesikalusteet ja kaakelit on erittäin sopivissa hinnoissa juomapuolen lisäksi.
     
  12. HEMI

    HEMI 1st gear

    Kiitoksia tämä valaisikin asiaa 8)
     
  13. jukka63

    jukka63 1st gear

    oltiin viime kesänä pärnussa 3 päivää,ihan siisti paikka, varsinkin vanha kaupunki. tuli ihan hanko mieleen. hiekkaranta merellä oli ihan kuin ois etelässä ollut. pituus jotain,aika paljon.lämmin vesi,vaikka ulkona oli lämpöö jotain kälyset 20 astetta.jotain 100 metrii piti kävellä vedessä ennen kuin pääs uimaan.aika matala ranta, josta johtuen vesikin oli ihan ok.mitään kriminaali ongelmia ei ollut, vaikka pörrättiin ympäri kylää, ympäri päissään.ruoka ja juoma on about puolet suomesta, majoitus karvan alle, ihan ok hotellissa. päätettiin, että ens kesänä uusiks.jos lomat natsaa mulla tohon aikaan,niin ehdottomasti sinne.
     
  14. HEMI

    HEMI 1st gear

    Nii joo oks siellä parkkimittareita?

    jos jättää koslan parkkiin pitemmäkskin aikaa :odroll:
     
  15. TMO

    TMO Gearhead

    Itse olin ensi kertaa viimekesänä siellä, varikolla pystyi nukkumaan teltassa, bussissa yms. Kriminaaleista ei tarvinnu huolestuu ainakaan varikolla, maalaisjärjen käyttö on tietysti sallittua, aivan kuten suomessakin. Kylällä sai liikua rauhassa yksinkin vaikka en tainnut olla ihan selvistä päin. Rata on ihan kelvollinen ajaa ottaen huomioon et se on laatoista tehty, toki yli 200 nopeudessa rupee horisontti häviimään. Ens kesänä todennäköisesti uudestaan jos kalusto on kasassa. Ja ehdottomasti pitempi kuin kahden päivän pika turnee.
     
  16. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Toi varikolla yöpyminen vissiin koskee kuitenkin vain kisailijoita ja siinä organisaatiossa olevia, mitään leirinräaluetta siellä ei tainnut olla? Ite en tiedä, kun en ollut paokalla kun "virka-ajan". Mutta oon ollut siellä aiemminkin ajamassa, ja tuolla oli kyllä ehdottomasti ammattitaitosimmat ja parhaat järjestelyt mihin oon törmännyt. Tänä vuonna varmasti uudestaan, vaikka polkupyörällä.
     
  17. Käkö

    Käkö Gearhead

    Viime kesänä jäi väliin, tosin Tartossa käytiin paikkaamassa...
    Tulevana kesänä mennään kyllä! :D
     
  18. always bb

    always bb Gearhead

    Jos ei itsellä ei ole borsissä niin paljon virtaa että pääsee lupaan mopemania sponssata 100€
     
  19. jukka63

    jukka63 1st gear

    mopeman. ootko ihan varma,että ois jotain 200km tallinnasta?mulla on jotenkin sellanen hämärä muistikuva,että olis jotain reilut 100 km.kartasta sehän tietysti selviäis, mutta kun kartta on kesäauto 2:ssa.eikä nyt viittis lähtee kaivamaan sitä lumikinoksen peittämästä beksistä.jos se olis niinkin lähellä, sinne vois lähtee betonilaattaa pöllyttämään dodgella, samalla tulis hoidettuu "pakollinen" ulkomaan matka kesälomilla :D
     
  20. HEMI

    HEMI 1st gear

    http://www.interneka.lt/gallery/Rock-Race?page=1

    Tuolla on aika paljon kuvia..........jaa oli vissiin parkkimittari kysymys liian naurettava kun ei tullu vastausta :-? et jos auton jättää parkkiin kadunreunaan niin ei tartte kokoajan parkkipirkkoja kytätä, niin kisat on viikonloppuna mut jos sinne jää pitemmäkskin aikaa niin ois tuokin tieto ihan kiva :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!