rockautosta tilaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hertta08, 11.3.2009.

  1. Akit

    Akit 2nd gear

    Mun paketti saapui. Parempi myöhään....:D
     
  2. Hupeli

    Hupeli 2nd gear

    Näissä tilauksissa kannattaa huomioida esim että visa Credit antaa suojaa mutta debit ei.
    Oletteko huomanneet että tavarat tulee Eu hun usein Amsterdamin kautta jossa alv halvin.
     
  3. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Ite maksanut paypalilla.

    Vähän epäilen tuota että debitillä olisi "suojaton".
     
  4. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Kaikki Rockauton paketit on ainakin mulle tulleet Fedexin Kölnin Hubin kautta.
     
  5. Hupeli

    Hupeli 2nd gear

    Tilausta tehdessä vois olla sarake tullaus valtiosta.
    Muillakin kuin pelkästään rokilla.
    Tai että maksat tullit ja muut maksut etukäteen ja sitten kun tilaus häviää niin..
    Väitän kuitenkin monen lähettäjän tienaavan paremmin lähetys kuluissa kuin itse tuotteen myynnillä.
     
  6. Akit

    Akit 2nd gear

    Itte kans maksan paypalilla. Mulla on sellanen käsitys et Visalla ei ole mitään suojaa muussa kun Eu alueen ostoissa. Voin toki olla väärässäkino_O
     
  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Välillä rahtifirmat yllättää positiivisesti ja en nyt tarkoita nopeeta toimitusta... Joskus on tullu sukkana läpi.
     
  8. airaksa

    airaksa 3rd gear

    Sieltä tuli ekan tilaukseni kolmesta paketista kaksi.Toinen näistä oli pohjasta läpimärkä ja teipattu kasaan.Eikös siitä toinen koiranluu ollut tippunut matkalle.Sisällä pahvit myös läpimärät.Magneettikin hajonnut kolmeen osaan.
    Tein tuosta ilmoituksen rockauton omalle sivulle tilatun tuotteen kohdalle.Tuli vaan että odoteltava viikko.
    Onko tässä vaan viikko odoteltava ja jatkettava saman sivun kautta?Vai kannattaako kuvat laittaa tietoineen rikkonaisesta paketista ja puutteista?
     
  9. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Laita vaan kuvat. Mulla puuttui Ponun keinuista mutterit. Pyysivät kuvat paketeista ja myös osien pakkauksista. Lupasivat hyvittää summan jonka mutterit maksaa Suomessa.
     
  10. SamiralfeyX

    SamiralfeyX 1st gear

    Mulla tuli juuri tänään paketti Rockauto:sta ja ei voi kyllä muuta kuin kehua. Kaikki oli mitä tilattu ja ei mennyt kuin viikko tilauksesta nin oli kotiovella.
     
  11. laujok

    laujok 3rd gear

    Ensetin muija toi paketin 10 aikoihin aamulla, 7 päivää meni tilauksesta (FedEx), taxes prepaid. Toimii hyvin. Kolmesta osasta 33.3% oli Amerikkalaisia, loput kinkkejä.
    Magneetti-homma on kyl lähteny vähän lapasesta. Paketissa oli MK1 Golf-magneetti...
     
  12. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Nyt on Fedex vähän sössinyt,viime viikon perjantaina piti tulla lähetys jossa kaksi pakettia Rokilta.Toinen tuli ja kysyin kuskilta missä toinen,ei tiennyt siitä mitään.Soitin ja lähetin sähköpostia Maanataina.Ei kuulu mitään mutta sitten eilen soitti Fedexin eukko ja ja alkoi selittää että perjantaina on yritetty toimittaa mutta minuun ei ole saatu yhteyttä.Seurannan mukaan se on ollut koko ajan Fedexin autossa toimitusta varten.Kärähti vähän käämi ja annoin palautetta puhelimessa,tänään sitten pitäisi tulla se puuttuva lähetys.
     
  13. z 28 jari

    z 28 jari Gearhead

    Ei mennyt toimitus ihan puikkoihin fedexillä,23.11 lähtenyt ameriikasta,30.11 vantaalla,tänään yritetty toimittaa pakettia...
     
  14. karivanner1

    karivanner1 2nd gear

    Kun ei lentokoneet lennä, niin ei sitä rahtiakaan kuskata samaan tahtiin. Veikkaan että ei ihan tärkeysjärjestyksessä ekana ole joku suomalaisen bensapumppu.

    Fedexillä on omia lentokoneita, mutta ei varmaan kaikki rahti kulje niillä.
    Lisäksi mones firmassa on jenkeissä toimipisteet kiinni, hankalaa on ny....
     
  15. -tl-

    -tl- Gearhead

    Kyllä usa-suomi välillä liikkuu paketit yhtänopeesti ku ennenki, tää suomaan pää vaan tökkii... mun paketti makas viikon vantaalla vaikka oli alle alvi rajan...
     
  16. karivanner1

    karivanner1 2nd gear

    No eipä ole normaalit kirjeetkään löytäneet sinne ja kuukausi mennyt. Toisaalta, voihan nekin maata Vantaalla :)
     
  17. Kalja imuri

    Kalja imuri 2nd gear

    10.12 tilasin rokista -57 käkkylään iskarit 17.12 olivat ovella. Lehtijousien kumiholkit ja kaikki 4 iskaria (monroe, made in u.s.a) veroineen 136e ovelle. Tilannu kymmeniä kertoja ja aina toiminu ku junan vessa. Eikä koskaan ole kestäny fedexiltä yli 10 päivää:)
     
  18. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Itsellä kans paketti seisonu Suomessa 1.päivä lähtien... Verot ja Postin maksu maksettu. Nopeesti tuli kyllä jenkeistä, mutta suomen pää tökkii rajusti.
     
  19. Kalja imuri

    Kalja imuri 2nd gear

    Siinähän se taikasana tulikin "posti" on 9 kertaa kymmenestä kalliimpikin kuin esim fedexo_O
     
  20. 68SS

    68SS 1st gear

    Kuinkas nuo rockauton kannentiivisteet myydän tuleeko pari ilmotettuun hintaan vai yksitellen?
     

Kerro tästä muillekin!