Rodin pyöränkulmien säätö

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja RPx, 28.7.2021.

  1. RPx

    RPx 1st gear

    Tietääkö kukaan pääkaupunkiseudulta yritystä, jossa osattaisiin ja ymmärrettäisiin rodin pyöränkulmien säätö?
     
  2. Enemmänkin uteliasuudesta, mutta millainen rakenne siellä edessä on. Jos siellä on esim. joku Mustang II, niin eiköhän sellanen onnistu, miltä vaan pajalta?
     
  3. RPx

    RPx 1st gear

    Taitaa olla Speedway Motorsin etuakselisto. Uusi tuttavuus mulle toi pirssi vielä, niin ei tunne kaikkia hienouksia siitä.
     
    Muokattu: 28.7.2021
  4. jknR

    jknR Gearhead

  5. kontra

    kontra Gearhead

    Itse olen käyttänyt vuosia Forssan TA-Rengasta. Joo, ei ole pk-seudulla, mutta eihän sinne ole kuin 100 km pk-seudulta.
    Omista Jere Rantaniemi ajaa Pro Modissa ja tietää mitenkä nuo vanhat rakkineet saadaan kulkemaan suoraan.
     
  6. Weijari

    Weijari Gearhead

    Roihupellon autokorjaamo
     
  7. RPx

    RPx 1st gear

    Käyn ensi viikolla Keravan autokorjaamossa. Jos siellä ei tule valmista, niin Forssakin voi tulla kysymykseen.
     
    kontra tykkää tästä.
  8. OPM

    OPM Gearhead

Kerro tästä muillekin!