Rompetorin viestit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja rautasydän, 11.10.2016.

  1. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

    Miksi lie ei saa uutta myynti-ilmoa laittaa? Pitäs tuo Cutlass saada pois jaloista ennen lumia..
     
  2. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Kun ylhäällä on tuo uusi V8-market, siksi vanhalle poistettavalle rompetorille ei voi uusia laittaa.
     
  3. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

    Kiitos;) enpä tajunnu..
     
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    tästäkin aiheesta kun ihmisenpentu jaksais vähän selata sivua/käyttää kuuklee ni ei tarttis kysyä :eek:
     
  5. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mun mielestä toi oli vielä ihan aiheellinen kysymys täällä, jos vertaa moniin muihin.

    Esimerkiksi pulttijaon kyselyt?o_O Googlettamalla selviäisi huomattavasti nopeemmin, kun odottamalla täällä vastausta.
    Itse syytän tästä tätä nykyaikaa. Ollaan niin laiskoja, ettei viittitä tehdä mitään itse. "Kyllä sen joku mulle kertoo".:mad:

    Toi ei edes ollut mikään paras esimerkki. Tuli vaan ekana mieleen. Harvinaisemmat autot toki erikseen, mut jos kysytään esim Chevy vanin pulttijakoa, niin niskavillat nousee pystyyn!

    Ja olen taas kännissä. Silloin mun kommentit on aika tunneperäisiä...:oops:

    Eli sori kaikille "mielensäpahoittajille" jo etukäteen.:p
     
    jariha tykkää tästä.
  6. jariha

    jariha Double Gearhead

    olet aiwan oikeassa määkin oon kännissä? sentakia kommentoin:oops:
     
    viikinki75 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!