Rottakuplat...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Anonymous, 19.6.2004.

  1. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Oiskos tyypeillä kuvia omista rottakupla rojekteista? itellä ollu useamman vuoden tollanen 72` lookkeri vanhoilla loksuilla, jotka kyllä poistetaan homman edetessä. Kunhan nyt kesä tulee, kun on toi talli vähän ahdas.
     
  2. ESMCB

    ESMCB Gearhead

    Ei minulla vielä ole kuvia ainaskaan... Ensi kesänä alkaa tapahtua sitten saan kuvia laiteltua... Tulee enempikin sahattavia kuplia tontille... :D Jos johonkin sais vaikka tekniikankin ni vois vaikka joskus ajella siirtolapuilla... Kun ei lokaritonta autoa taida suomessa saada kilpiin... :cry:
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Lokarithan voi aina laittaa katsastuksen ajaksi. Siis vaikka semmoset kurakaaret. Kunhan on jotku.
     
  4. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    kyllä niitä pitäis saada läpi
     
  5. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Mites toi loksuhomma menee? Onko niissä joku vm. raja kun noi kaikki vanhemmat ns. "oikeat" rodit on lähes aina ilman loksuja. Ite suunnittelin sellasia renkaanmyötäsiä hd tyyppisiä vaihtoehtoja. Pitikö noitten nyt sitten peittää se 50% ?
     
  6. JKL Raggars ry

    JKL Raggars ry Gearhead

    makee urheilukupla http://www.thesamba.com/vw/gallery/pix/186835.jpg
    ja se on ilmastointilaite toi pönttö ikkunas :)

    ja lokasuojista sanovat (katsastuksen ajaks) jotta:

    3. Roiskesuojien tulee ulottua leveydeltään vähintään renkaan tai parirenkaiden yhteenlasketun leveyden suuruisena edessä vähintään 30° pyörän akselin kautta kulkevan pystytason etupuolelle ja takana N1-luokan autossa vähintään 50° ja muussa autossa 90° kyseisestä pystytasosta taaksepäin. Roiskesuojien tulee ulottua pyörän akselin kautta kulkevasta pystytasosta taaksepäin siten, että auton ollessa kuormittamaton roiskesuojan takapää ulottuu vähintään 150 mm pyörän akselin yläpuolella olevaan vaakatasoon. Lisäksi roiskesuojan reunan ja sanotun vaakatason leikkauskohdan tulee olla renkaan tai, jos kyseessä on paripyörät, ulomman renkaan pitkittäissuuntaisen keskitason ulkopuolella.
     

Kerro tästä muillekin!