Ruiskusuuttimelle reikää?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja B 50, 25.11.2007.

  1. B 50

    B 50 Gearhead

    Imariin pitäis jyystää suuttimille paikat, mutta on vähän epävarma olo minkä kokoiset. Suuttimet on Siemens Dekat ja numerosarjoja löytyy M000200, 6051P04087 ja 107961.
     
  2. laakkius

    laakkius Gearhead

    Eikös sulla ole suutinta josta mitata?
    Mitä mä oon noita bensakiskoja tehny niin perus boschilainen on n. 13,7mm reiällä, tietty O-renkaita on eri paksuisia...
     
  3. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Hi Carilla on tollaseen hommaan oikea poranterä ja ne voi tehdä sen homman sulle :rotfl:
     
  4. B 50

    B 50 Gearhead

    Niin.. Kun tallin lattialla on kasa köykämiiniä ja niistä pitäis kaivaa ulos imusarja, ahtimen päädyt, vetovermeet moiseen, läppärungot, bensatukkia, valley coveria ja muuta hilpettä, niin josko koittais ite ne suuttimen reiätkin. :wink: Mutta kiitos vinkistä, hyvä että tieto liikkuu. Eli tönärillä mitat, kärjelle pienempi reikä, o-renkaalle isompi reikä normaali o-rengasreiän toleransseilla ja siinä se?
     
  5. laakkius

    laakkius Gearhead

    juurikin näin, jos ei muuten, niin koita ettii malliks jostain vaikka jonkun euroauton ruiskuimari, siit on helppo kattoo mallia miten se suuttimet asettuu...
    Ruiskuimarin teko on mullakin meneillä, ei puuttus enää paljoa... :rotfl:

    [​IMG]
     
  6. B 50

    B 50 Gearhead

    Siitähän se lähtee.
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Hyvä juttu, että äijät jaksaa ja viitti tehdä jotain / kaiken itse :rotfl:

    Jos tarviit esim. noiden suuttimen reikien mitoituksia niin paa mulle YV ja tuu vaikka itse mittaamaan kun noinkin lähellä asut 8)
     
  8. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

  9. B 50

    B 50 Gearhead

    Jälkimmäinen oli se just oikee kaivattu kuva. Kiitos, etsintä päättynyt.
     
  10. petrib1

    petrib1 Gearhead

    Juu kiitoksia vaan itsekkin tuota siemensin "dekojen"kuvaa etsiskelly..
     

Kerro tästä muillekin!