Rullakot renkaiden alle, mistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Antti the Mato, 5.1.2009.

  1. Antti the Mato

    Antti the Mato Gearhead

    Eli hakusessa olis semmoset rullakot mitkä tulee renkaan alle ja joissa on neljä kääntyvää pyörää. Näillä voi siis liikuttaa autoa poikittain ja vaikka miten päin. Olen nähnyt jossain mainoksessa mutten enää muista missä nyt kun olisi tarvetta.
     
  2. -nikke-

    -nikke- Gearhead

  3. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    www.ikh.fi -> Työkalut ja ... -> 11- Tunkit ja ... -> sivu 8, Siirtoalusta.
     
  4. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Eikä missään nimessä lähikaupan takapihalta lihalaatiokoisen ja maitokorien vierestä... :oops:
     
  5. Antti the Mato

    Antti the Mato Gearhead

    Juu ei missään tapauksessa, senhän nyt kieltää jo lakikin :rotfl:
     
  6. VesQ

    VesQ 1st gear

    Niis on vaan usein vain 2 kääntyvää pyörää ja 2 kiinteetä, itse olen käyttänyt noita kun hallissa säilyttelee renkaita ja moottoreita yms, siirtyy vaikka rengaspino näppärästi pois tieltä
     
  7. white brothers

    white brothers 1st gear

    eiku siihen pitää tehdä kaupanväelle killeri ja ottaa sellaset pultattavat mallit ja ottaa kaks ja pulttaa toisesta kääntyvät itselleen jäävään ja reiluna toiseen kiinteet minkä rehtinä kiikuttaa takas kaupantakapihalle, siinä on meinaan pokassa pitelemistä kun sattuu kauppaan samaan aikaan kun juuri SE rullakko on ladattu täyteen läskilaatikoita ja pyörät vaan ei käänny vaikka kuinka riuhtoo... :rotfl: :poff: haahaa siis enhän minä koskaan ole niin tehnyt!!!!!
     
  8. VesQ

    VesQ 1st gear

    Reps :rotfl: :rotfl: :poff:
     
  9. rysty

    rysty 1st gear

  10. JesseX

    JesseX 1st gear

    Tuolta torafors.com sivultahan löyty vaikka mitä kiinnostavaa ja kohtuu hintaan. :p Onkos kukaan tilannu kyseisestä liikkeestä mitään? Onko toimitukset tullu ajallaan ja takuu asiat hoitunu?
     
  11. jaketin

    jaketin Gearhead

    pitääkö palauttaa :odroll:
     
  12. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Samaa kyselen mä, kellään tietoa minkä laatuista tavaraa...? Moottorinosturi ainakin numeroiden mukaan aika pätevä, 500 kg varsi pisimmässä asennossa...
     
  13. flatonia flattop

    flatonia flattop 3rd gear

    Näyttäis tuo moottorinosturi olevan ihan sama kuin bilteman. Taitaa jälleenmyyjät itse kukin arvioida mitäköhän tolla uskaltaa nostaa, tällä kertaa taisi kyllä mennä vähän yläkanttiin :poff:
     
  14. afos

    afos 1st gear

    Työkalut, koneet ja tarvikkeet

    Osallistumme Turun Messu- ja Kongressikeskuksessa su 1. maaliskuuta 2009 järjestettävä TALVIHEIKKI 2009. Tervetuloa! www.torafors.com
     

Kerro tästä muillekin!