Rungollisen auton korinvaihto?

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Jallu78, 16.3.2015.

  1. 1purehell

    1purehell Gearhead

    Ei noin vanhaan tarvi.
     
  2. Simon Templar

    Simon Templar Gearhead

    Jos muutokset ylittää 50% niin menee omavalmisteeksi => päästömittaukset jne. jotka voi olla hiukan hankala toteuttaa.
     
  3. f34

    f34 Gearhead

    Eikös kuorma-autoilla ole kuitenkin 80km/h rajoitus ikään katsomatta? Vaikkei sitä tartte teknisesti rajoittaa
     
  4. Kemer

    Kemer 1st gear

    :eek:Vieläkö joku nykymaailman aikaan harrastaa tai edes miettii korinvaihtoja?
    Luulin jotta se touhu jäi sinne 80-luvulle kun oli pakko jos meinasi säästeliäästi mutta työteliäästi päivittää tolppasedaninsa sporttisempiin kuosiin kun ei löytynyt niitä aitoja kaikille halukkaille kunnes uustuonti käänsi koko touhun päälaelleen ja itsetehdyt putosi johonkin hämärän rajamaille miten niihin suhtautua.
    Missäähän muuten lienee ne kaikki,useammat sadat tai tuhannetkin korinvaihdot nykyään?
    Osa oli hirveitä tekeleitä ja jotkut todellakin yritti kaikkensa lopputuloksen suhteen.
    Tässä tietty eri asia kun ei vintagekalustosta kyse vaan enempi kokeilevasta toiminnasta.
     
    Muokattu: 12.1.2019
  5. Jape105

    Jape105 3rd gear

    Kyllä niitä vieläkin on. Yhen korinvaihdon tiedän mikä on muuttunut tekniikanvaihdon yhteydessä ihan semmoseksi kun koppakin.:)
    Mut asiaan kaippa noita jotkut vielä suunnittelee, ainakin jos haluaa tehä jotain semmosta mitä ei oo tehtaalta saanu.
     
  6. maverick999

    maverick999 2nd gear

    Cobria on tehty G-bodyistä ainakin viime aikoina
     

Kerro tästä muillekin!