Ruumisautojen kuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jenni, 6.11.2003.

  1. saul

    saul 2nd gear

    No niin, saatiinhan tässä tunnistus aikaan. Olihan se jo tuolla lehtijutussakin tämä tieto. :)

    Jos joku tuntee kyseisiä rakkareita, niin vinkatkaapa osoitteen www.ruumisauto.fi suuntaan! :wink:
     
  2. CTS

    CTS Gearhead

    Kyllä mä oon käynyt kyseisellä sivustolla useinkin pällistelemässä, mut ei oo vielä tullu laitettua mitään tosta laitteesta esille.
    Onko tuossa nyt sitten isommin mitään esiteltävääkään.
     
  3. saul

    saul 2nd gear

    Kyllä! Miksei olisi? Vertaapa vaikka meikäläisen katistaan ja sitäkin esittelen ihan rinta rottingilla. :lol:

    Mukaan vain ja matkaan! Auto esittelyyn, forumille rekisteröityen ja Pieksämäelle miittiin. :D Taisi tuon chopatun Cadin omistaja jo laittaa kuvankin autostasi joskus syksyllä?

    Kun näin hyvin ruumisautolijoita kerran löytyy, niin otetaampa uusiksi! Kukas tällä ajelee? Rekkarista tietenkin ehkä löytyisi omistajatiedot, mutta...

    [​IMG]
    P.S: kuvasta klikkaamalla isompi versio.
     
  4. CTS

    CTS Gearhead

    Niin, ihan vaan selvennykseksi: Auto ei ole yksin mun, vaan mun ja parin kaverin yhteinen.

    Toi -62 on F ucking Freaks Mc:n pressan ja tatuoitsija Iivu Asunnan auto.
    Ollut sillä jo ainakin 10 vuotta. Iivulla on myös -60 ruumisauto, mutta se ei ole liikkunut aikoihin.
    En tiedä missä kunnossa laite on nykyään.
     
  5. saul

    saul 2nd gear

    Ok. Näinhän tuolla lehdistössäkin jo mainittiin... :oops: Eihän tämä ole este esittelylle tai muullekaan. Esim. esittelyssä olevalla Volvolla on useampi omistaja. Sovitte vain yhdessä ja laitetaan laite näytille! Ohjeet löytyy sivuilta.

    Ja taas tärppäsi... :odroll:
     
  6. Guitar83

    Guitar83 1st gear

    Tuollainen juuri samanlainen nähty muutamaan otteeseen myös Korpilahdella. Siitä ei mitään tietoa että onko se vanhaa kylmäkuljetus-kalustoa, vai tavan farkku samoihin väreihin maalattuna.
     
  7. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Mulla oli aikoinaan Rovaniemen maalaiskunnan vanha Bel Air -64. Tuli mulle Raumalle Turusta ja meni multa sitten takaisin Rovaniemelle. Muutamaan vuoteen ei ole autosta kuulunut mitään...
     
  8. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Dodge (NR-500) Lappeenranta 20.06.1994

    [​IMG]
     
  9. gmkm

    gmkm 1st gear

    [​IMG]
    Vielä kulkee tääkin
     

Kerro tästä muillekin!