s-10 blazerin jakolaatikko rutisee ja veti jumiin ajossa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja santtuv, 7.1.2013.

  1. santtuv

    santtuv Gearhead

    Tekipäs kivan tempun kesken ajon nelikko päällä
    -80 lasissa ja ihan yllättäin kauhee rutina ja takarenkaat jumiin...

    Keskelle tietä poikittain halvantui ja autoja tietysti joka suunnasta...
    Pelkällä takavedolla ei rutissut ja pääsin nilkuttamaan(kylmään) halliin ja purkamaan osiksi. :-?

    Eihän se sekään mennyt kuin elokuvissa- joku saakelin apina oli sahannut ylimmän pultin kuskin puolelta poikki juuresta?! eikä se sieltä mihinkään tietenkään tullut.

    Purimpa sitten paikoillaan ja ei sieltä kyllä mitään hälyttävää näkynyt..

    Mikähän tuollaisen voi aiheuttaa?

    Pihassa kokeilin ennen purkua niin 4-veto päällä rutisi samoin rupesi rutisemaan sen jälkeen takaveto päälläkin.

    Yrittääkö se vetää molempia päälle eli ei toinen kytkeydy kunnolla pohjaan?
     
  2. santtuv

    santtuv Gearhead

    Itse itselleni vastaten. rutinan aiheutti etuperä- jakolaatikossa liikaa öljyä(etustefa pettänyt?) siitä huohottimesta alipaineletkuihin ja sitten vauhdissa kytkeytyi päälle/pois- seuraavaksi etuperän purkuun...
     

Kerro tästä muillekin!