S10:n herkistelyä elävien kirjoihin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Pas(i)kiainen, 19.11.2016.

  1. DX

    DX Double Gearhead

    joku tommonen piuhat kii ja soimaan ratkasu, penkin alle masennettava ja sopis varmaan takaseinäänkin?

    just ton "subbarin" äänenlaadusta en osaa sanoa yhtään mitään, mutta on kuitenkin hifipiireissä hyvin tunnettu valmistaja

    https://www.fanaticaudio.com/shop/subwooferkotelot/aktiivisubwooferit/phoenix-gold-z8150/

    ittellä caminossa yks SPL kasituumainen noin kymppilitrasessa kotelossa ja ainakin se antaa reilulla sadalla watilla ihan riittävästi painetta pieneen hyttiin, taustapeilikin vähän färrää kun luukuttaa peergynttiä.
     
  2. Filth

    Filth 3rd gear

    Aina vaihtoehtona on unohtaa subbari ja laittaa joku laadukas 3-tie sarja vahvistimen perään...
     
  3. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Tahtoo vaan hyvän 3-tiesarjan hinnalla saada jo subin ja vahvarin ja saattaa jäädä rahaa vielä asennusoluihinkin :poff:
     
    Herje tykkää tästä.
  4. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Vaihoin keulille tänään hellan umpiot. Siellä oli kiinni sellaset mitkä oli tullu xenoni sarjan mukana, niillähän ei ollut valokuvio oikein mistään kotoisin ainakaan tavis polttimolla. Jos joku haluaa xenoneja laitella, nii halvalla lähtee koko setti. H4:set.

    Myös puskurit ynnä muut vetelin keulalle. Nyt pitäs enää viimeistellä toi rollpan, vetää siihen suojamaali, ja sen jälkeen olis tarkotus yrittää leimata hylsy sitten vuoden '08!

    Ovitiivisteetkin laittelin etran metritavarasta, tuli kohtuuhintaan oikein hyvät
     
    rallikuski ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  5. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    To-pe välillä tykittelin hylsyllä noin 120km, mutta niin vain leima jäi kauniiksi haaveeksi.

    Hylätty vasemmasta alapallosta ja vasemmasta seisontajarrusta jolle on tapahtunut jotain ihmeellistä koska se ei tee mitään.

    Huomautus tuli tuulilasista ja pääsi myös nipottamaan kun etupuskurivilkuissa paloi myös parkit.

    Paljon huonomminkin olis kuitenkin voinut mennä, auto toimi hyvin, meni lähes luotisuoraan, siis oikeasti, kulmia ei ole säädetty edes mutta ei muuta kun ihan inan oikealle haki, ei se akseli voi siel ihan vituillaan olla!
     
    rallikuski, palontie, 4d sedan ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. DX

    DX Double Gearhead

    upeeta saatana ja mä kun ihan rojektisi alussa kuvittelin, että tekisit siihen kevyen kenttäelvytyksen, kuinka väärässä taas olinkaan.

    aika pienestä jäi leima kiinni, periaatteessa enää yks ehtoo nahistelua, että kyllä kai tässä vaiheessa voi jo onnitella rojektin määrätietoisesta loppuun saattamisesta.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  7. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Onnitellaan sit kun saadaan yksiväriseksi mutta kiitos kumminkin ;)
     
  8. DX

    DX Double Gearhead

    suurin homma on tehty jo, jos et ala ihan vammaisia näyttelypohjia siihen värkkäämään ja kyllä silloin ollaan vahvasti voiton puolella kun koppa on jo tavallaan kunnossa ja sen puolesta kovaakaan käyttöä ei estä mikään, maalipesu on sitten sitä show-osuutta.

    oot kyllä kova jätkä hääräilemään, ei voi kuin kehua
     
    palontie tykkää tästä.
  9. jariha

    jariha Double Gearhead

    kansa vaatii vammasia näyttelypohjia:poff: eikai sillä ny muuten voi alepaan ajella?

    hyvin pelastettu:odwink: tuulilasi vaihtoon ja parkit umpioihin niin saat paperin jossa ei oo huomautuksiakaan??
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Voi kun olisi itellä vielä tuota intoa kuten pas(i)kiaisella,mulla se into meni jo kaaauan sitten.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  11. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Se oli silloin, kun oli nuori ja komea. Nyt on enään "ja"...

    Hyvä, että toiset jaksaa:)
     
  12. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Mulla se hetkittäin tulee vielä iltaisin OD:ta lueskellessa n:nnen whiskypaukun jälkeen, että huomenna tallissa tapahtuu. Joo-o. Tosin mikään tekijämies en ole koskaan ollutkaan, enempi merkkihuollon tyyppistä vaihda vanha osa uuteen samanlaiseen -osaamista. Taino hitsasinhan minä Typhoonin oven alareunan ja vielä on kyydissä pysynyt. Etulokarista ei puhuta, mutta sitä vartenhan siinä on ne levikkeet.
     
  13. ftms

    ftms Gearhead

    thumbs up...
     
  14. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Oli siitä työsylinterin alapuolella olevasta rauta levitintsydeemistä mennyt jousi poikki ja oli päässyt karkuun, kuskin puolelta, ja siitä syystä pilkki oli ei pitänyt. Jostain syystä silloin asennussarjassa ei tuota mukana ollut, niin laitoin sit vanhan kun se oli muka ihan ok näkönen. Tein sit tavisjousesta sinne soveltuvan ja ainakin ensitunnelmat on ihan positiiviset, tuntuu että kuskin puolellakin olis käppäri. Tarttee dynossa vielä varmistaa, oli olevinaan viime kerralla niin kiire leimalle etten mennyt sitten...

    [​IMG]

    Tukivarteen asensin ongelmanratkaisimen. Josko keskiviikkona pääsis leimailemaan.

    Ja ainiin, kytkin tossa iso-liittimen et saa mankan sit kivasti asenneltua. Siinä turatessa tajusin et ei vittu, toi radion yläpuolelle tulevan ilmaräppänän putkethan menee tosta radion takaa. Eihän siihen mikään cd mankka mahdu :D Voipi olla että asennan oldsin mankan tähän ja laitan oldsiin ton cdeellisen. Tai sitten silvon vähän noita ilmaputkia. Sit pysyis viileenä mankan persus.
     
    Muokattu: 14.8.2017
    rallikuski tykkää tästä.
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei kasikoneinen auto sterkkaireita tarvii..
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eihän semmonen välttis tarvikaan, mutta poppisten asennus varmaan astetta helpompi ja halvempi kuin koneswappi.
     
    DX, Hexodus, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Palontien kiusaks tähän olis pitäny päästä latomaan läjä noita tykkäyksiä.
     
    palontie tykkää tästä.
  18. 1320

    1320 Gearhead

    Ihmettelin kanssa, et miksi tuossa omassa käyttiksessä etenkin talvella kun puhaltimen pistää puhaltamaan lämmintä, niin levy on ihan tulikuuma kun sen ottaa radiosta pihalle.:rotfl: Nyt keväällä edellisen radion kyykättyä uutta radiota laittaessa selvisi, että joku on niitä ilmaputkia sieltä jo leikellytkin... Eipä tuosta ole ainakaan itelle ollut haittaa, hyvin puhaltaa vielä tuulilasillekin vaikka osa siitä ilmasta lämmittääkin radiota...
     
  19. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Toivottavasti se mankka ei oo mennyt siitä lämmöstä rikki? Joku lämpösuojahan noissa on kai olemassa?

    Mut nyt on hylsyssä leima! Hieno fiilis, nyt on edessä sitten näitä ulkokuoren hommia mutta lähtökohta mitä se oli silloin loka-marraskuussa niin ihan uskomaton on kyl muutos ollut et siinä mielessä tarttee olla tosi tyytyväinen.

    Tänään tuli sen verran remontoitua että lämpösuojan hitsasin kiinni kun huomasin että mokoma on puoli irrallaan, tosi vittumaisesti resonoi.
     
    rallikuski, Herje, palontie ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. 1320

    1320 Gearhead

    Tuskin, kyllä se mullakin kerkesi siinä jo puolitoista vuotta pyörimään ilman ongelmia, ja en tiedä kuinka pitkään sama mankka oli edellisellä omistajalla ollut käytössä.

    Onnittelut leimasta, hienoa että yksi S10 on palautettu liikenteeseen! :pinup: Nyt odottelen mielenkiinnolla millon jossakin tapahtumassa näkyy kaksi S10 Pikkistä...:odcool:
     

Kerro tästä muillekin!