saabista kustomi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja u2, 6.9.2006.

  1. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Siitä se lähtee!

    Hyvä lähtökohta sinulla. Ei muuta kuin moldaamaan lokarit kiinni koriin, pyöristämään luukkujen kulmia, upottamaan tankin korkki jne. Jos haluat erilaiset takavalot, minulla on vielä tallessa Fiat Bravan viiruvalojen osia.
     
  2. dustujevski

    dustujevski 1st gear

    Jos noita on amerikan vientimalleja niin löytyiskö sellasesta kokopunaset takavalot?
     
  3. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    punaiset valot

    On ollut, en vain tiedä mistä niitä enää löytää.
     
  4. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    taitaa olla ne valot kiven alla.. :odroll:
    saabforumilta kannattaa jotain yrittää kysellä..ehkä.. :odroll:
     
  5. nalleolut

    nalleolut 3rd gear

    koko punaisia taitaa olla usa malleissa,mulla on vanhat joissa oranssi vilkku yläosa,mutta ei esim pakkivaloa.
     
  6. u2

    u2 1st gear

    Mulla on yksi koko punainen, en nyt muista kumman puoleinen.Mutta täytyy huomioida,että pohja,jossa on polttimot kiinni,on myös erilainen.Tämä löytyy myös.
     
  7. Mothertrucker

    Mothertrucker 3rd gear

  8. Juha K

    Juha K 3rd gear

    Tänää kävin vähä fiilistelemässä saballa, on se vaan mukava peli. Ja saa muutki iloselle tuulelle =) meinaa vähä porukkaa hymyilyttää jostain syystä toi auto.
     
  9. Jamppa

    Jamppa Gearhead

    ja onhan suomessa käsittääkseni olemassa yksi tuplaturbo 96 :eek:
    mutta parempi ettei siitä autosta, tai ainakaan sen tuntomerkeistä puhuta enempään. muuta kun yleisesti vaan.

    kyllähän nuo aika kivan näkösiä pelejä oli, mitä noita katseli
     
  10. kanafarmari hh

    kanafarmari hh 1st gear

    meikälääsellä oli tuas talavella kans "kustomi" saappi 96 se yritti tosissaan nujertaa mua henkisesti joka päivälle löytyi uus korjausteema tein siitä sellaasen lumikoneen etulevyllä ja muutenki parantelin sitä tyäkoneeksi mutta nyt se soittelee viidakkorumpuaan jossain prässättynä. onneksi :wc:
     
  11. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    jos oli oikeesti kustomi niin :soosoo:
     
  12. Muki

    Muki Gearhead

    Lievästi off-topic mutta vkl jälkeen mulla tulee tontille 2 kpl 96 saappaita, 73 ja 75, joissa runsaasti käyttökelpoista osaa. Eli sikäli mikäli ulappamuna-kustomäijillä on osatarpeita, niin kyllä aika runsaasti olis tyrkyllä, sano. Ne on ilmeisesti paperittomia raatoja, ruostetta yms mutta kai niissä nyt hyvää tavaraa olis. Ainakin toisessa on kromipuskuri takana kuin uusi. Ei viittis paaliinkaan heittää.

    Muki / 044-3190670

    Hjuuh nää tulee olemaan alueella vihti-karkkila
     
  13. janio89

    janio89 3rd gear

    Miksei rekisterissä olevasta autosta saisi puhua, täysin laillinen peli. Ja on vielä kuutosella...
     
  14. Jamppa

    Jamppa Gearhead

    sen takia noin sanoin, kun noista tuon auton omistaja taitaa pidella aika matalaa profiilia:) olen kyllä tuon auton pellin alle nähnyt :rotfl:
     
  15. jonep

    jonep 3rd gear

    Jaaha ohhoh vai oli siä semmonen
     
  16. Juha K

    Juha K 3rd gear

    Onkos kukaan muuten pistänyt kajakkiin Baby Moon pölykapseleita tai löytyykö sen kokosia että ne passaa kajakin vanteeseen? Ainakin vw:n 5pulttisele löytyy sopiva. Onkohan lähelläkään samaa kokoa?
     
  17. u2

    u2 1st gear

    saabista kustomi

    2-tahtisen kapselit ovat samanlaiset kuin baby moonit, paitsi että niissä on saab teksti.Mikset laita sellaisia?
     
  18. janio89

    janio89 3rd gear

    No otetaan pois jos vaikka omistaja ei muka tykkäis, vähä kyllä epäilen kerran tosta vehkeestä juttua löytyy sieltä täältä. Ei kai niitä ilman omistajan lupaa oo tehty... "Matalaa profiilia" just joo... :D Miksi si oikeen mainostaa auton takana sitä veekuus turpoks. Komia vehje miks sitä pitäis piilotella, ei jymmärrä....

    http://kuvablogi.com/nayta/174144/
    Tollanen kapseli, ei kyl ihan täsmää autoon... 8)
     
  19. Juha K

    Juha K 3rd gear

    Joo tiedän kyllä mutta ku ei tollasia tunnu löytyvän tähän hätään :D
     
  20. u2

    u2 1st gear

    saabista kustomi

    Mullahan oli myynnissä!
     

Kerro tästä muillekin!