Sähköauto-uskovaisuus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja viikinki75, 10.4.2019.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. Concarne

Concarne Gearhead

Ei huono idea mutta toisaalta ehkä jotain pitäisi ymmärtää myös itse. Muutenkin kuin vain pakottamalla. Saahan sitä jokainen itsensä tuhota miten huvittaa kun ei sorru laittomuuksiin eikä aiheuta haittaa muille. Ei se ainakaan minulta ole pois. Saattaa olla jopa päinvastoin kun on vähemmän eläkeläisiä verorahoistani sponsoroitavana.

2. jänis2

jänis2 3rd gear

Jotkut autojen ajotietokoneet muistuttaa pitämään taukoja ajaessa.

3. Concarne

Concarne Gearhead

Taitaa olla tuossa omassa sähkärissäkin joku sellainen toiminto, että auto tarkkailee kuskin vireystilaa ja ainakin jos alkaa nukahtelemaan niin auto hälyttää ja ehdottaa taukoa. Ei ole kertaakaan näin tapahtunut, koska pidän taukoja, joten en tiedä toimiiko.

4. Swinger

Swinger Gearhead

Mitenhän näitä asioita nyt sitten osaisi muotoilla oikein ettei mielensäpahoittamisen levelin kynnystä koeteltaisi.
    En kyllä missään vaiheessa ole loukkaantunut saatikka uhriutumut tarkoituksella, joskus saattaa olla vaikeaa kirjoituksesta eroittaa toisen puheita. Joitakin kk sitten uhriuduin alkamalla köyhäilemään, mutta se viesti ei mennyt perille.

Vittuilun kun jättää pois jäljelle jää vielä se mielipide tästä ettei autolla pysty ajamaan yli 200km ilman taukoa. Kyllä pystyy ajamaan yli 200km päivässä ilman pysähdystä. Sanoisin että niin tekee joka päivä satoja miljoonia ihmisiä maapallolla ilman että niiltä tippuu varpaat pois tai eivät pysty kävelemään.

mitä Hartsaan tulee, ei oo sua vastaan mitään sen enempää kuin ketään muitakaan täällä olioita. Jos viittaat Rihman ( muistaakseni ) samaan banniin niin oli mun mielestä ihan turha, mutta toisaalta nauratti asia.

jos mun köli ottaisi kiinni joka kerta kun joku sanoo mulle tai kirjoittaa vähän henkilökohtaista ni silloin kannattaisi lopettaa ihmisten kanssakäynti kokonaan. muistaakseni hänen kirjoittamansa komentti liittyi johonkin mun nimimerkin viittaamaan parinvaihtoon, mutta sitähän swinger tarkoittaa. Toki se voi olla myös Dodgen mallimerkki, mutta eihän sitä toinen voi tietää joten ei siitä voi myöskään suuttua jos asiaan viitataan.

Oon mä tässä ketjussa osallistunut jossain vaiheessa keskusteluun, mutta pitemmän aikaa olin poissa ja seurailin kehitystä.

Tää on elämää, ei kannata liikaa jännitää ja ahdistua täällä. Suurimmaksi osaksi ihan hyvää settiä täällä.

mcmies tykkää tästä.
  5. 6PPC

6PPC Double Gearhead

leemu ja Swinger tykkäävät tästä.
  6. Harri S

Harri S Double Gearhead

No. Sitten kannattaa jatkossa lopettaa se puuttuminen muiden kirjoitustyyliin ja henkilökohtaisiin asioihin jos kerran on se oma elämäkin elettävänä, niin ei ainakaan tarvi jälkikäteen selitellä niitä sanomisiaan.

7. Swinger

Swinger Gearhead

tjaa.. minäkö se tässä aloin pohtia muiden kirjoitus tyylejä?

Nyt kannattaa Hartsa ottaa pari päivää huilia näppäimistöltä ja keskittyä siihen omaan tekemiseen niinkuin itse olet neuvonut.

Se on tätä nykypäivää että pitäs olla kaikkien kanssa samaa mieltä jos olet erimieltä, ole fiksu ja pidä pää kiinni. Niinhän täälläkin ohjeistettiin käyttäytymään.

Jos joku avaa keskustelua kertomalla mielestään henkilökohtaisia asioita keskustelupalstalla niin ymmärtääkseni aihe on avattu ja silloin asiasta pitää saada tarvittaessa keskustella. Ehkä siitä ei tarviisi mieltään pahoittaa kauhean pahasti varsinkaan kun en mielestäni ole mitenkään pahasti sinua loukannut, mutta kuten sanottu.. taso pahoittamiseen on ihmisilä eri tasolla, mutta aattelin että sinulla se olisi korkeammalla kun otat kiivaasti asioihin kantaa.

8. Harri S

Harri S Double Gearhead

Ja selittelyt sen kun jatkuu…
    Kerro nyt mikä tuosta mun lainaamasta ja sun kirjoittamasta parin päivän takaisesta vuodatuksesta liittyy asiaan kun se vittuilu, loukkaantuminen ja uhriutuminen niitä sun viesteistä otetaan pois.
    Sitä luulaan että voi ihan vapaasti tulla rääpimään naamaa ja sitten isällisesti siirrytään ohjeisiin selittelyyn ja tyhjänjauhantaan.
    Eli mitä ajoit takaa? Kateus vaiko noi muiden onnistumisetko siinä vituttaa kun aikuinen mies koko ajan valittaa.
    Jos toi ensimmäinen, niin yritä enemmän ja keskity omaan suoritukseen ja jos taas jälkimmäinen niin yritä 2x enemmän niin kyllä se tuuri omalle kohdallekin alkaa sattumaan. Kun ei tee mitää niin ei satu mitään, eikä kyllä saakaan mitään.

9. Swinger

Swinger Gearhead

Ei mun tarvii selitellä, mutta olen kommentoinut sinun sanomisia.

Se ottaa tietenkin koville kun selittää yhdessä lauseessa ettei olisi varaa ajaa tallille harrastamaan jos ei olisi sähköautoa ja toisessa lauseessa selittää että ostaa fefee ja possee ja tietenkin aina käteisellä. Ja kun sen itsekkin tajuaa että tyhmältähän se kuulostaa. Se on Hartsa Fine mulle, miten toimit ja uskottelet asioita.

Mä oon sanonut jo aikaisemmin että mä en tarvii 16l v8 moottoreita, harvinaisia jenkkejä tai muitakaan autoja mun harrastamiseen.. mulle riitää slantti aspeni, chevy vania, grandanaa joiden arvon voi laskea tonneissa yhden käden sormilla.

Mun ei tarvii noilla romuilla kehua myöskään. Suurimmaksi osaksi noi autokaupat olen hoitanut tilisiirrolla netin kautta.

En nyt sitten loppupeleissä tiedä onko sulla talliakaan ollenkaan kun vauhkoonnuit nimimerkki kemerille tällä tavalla: ” Mutta kyllähän tekijämies parempaan pystyy, joten montakos autoa tai prätkää tuollanen tehopakkaus saa pukattua samassa ajassa jos kädessä on nippu peltiä tai kasa putkea ja kattona pohjolan taivas? ”
    En ole uhriutunut, en ole loukkaantunut, en ole ahdistunut enkä ole vauhkoontunut. Luulen että noilla sanoilla yrität kertoa omaa pahaa oloa ja tuntemuksia. Enkä myöskään osaa olla toisille ihmisille kateellinen, en myöskään sinulle.

Sinullahan on oikeus tietenkin kertoa muille että voi pitää suunsa kiinni, keskittyä omaan tekemiseen yms mutta samat oikeudet muilla ei ole antaa isällisiä neuvoja kuten itse teet.

Palasit perjantaisiin keskusteluihin kun ilmeisesti jäi kaivelemaan asia niin pahasti vaikka kerroit siellä näin ” Eikä nämä mua jää kaivelemaan kun samassa suossa tässä kuitenkin seistään ”
    Mitä tulee henkilökohtaisuuksiin menosta niin mielestäni en ole kyllä kauhean pahasti sinua loukannut, tietenkin tietyt jutut voi osua ytimeen mikä alkaa ärsyttää.
    Näin kerroit perjantaina ” Uskonto vaan on politiikan ohella aina tunteita aiheuttava asia mutta henkilökohtaisuudet kyllä saa samalla mitalla takaisin, oli se sitten netissä tai naamatuste. ”
    Viihdykkeenä tätä varmaan voidaan jatkaa kuinka kauan vaan, mutta en usko että tää tulee tästä kehittymään kauhean paljon paremmaksi, joten voisin todeta sinun sanoillasi että lopetetaan kun samassa suossa tässä kuitenkin seisotaan! Ja tuossa lauseessa ei ollut hivahdettakaan vittuilua vaan tosiasiaa kun kuitenkin autoja kaikki harrastetaan.

10. Rautamäki

Rautamäki 3rd gear

Tän "keskustelun" voisi laittaa lukkoon...

MadMike, perkele, isalmela ja 1 muu tykkäävät tästä.
  11. Harri S

Harri S Double Gearhead

Selittelyt sen kun vaan jatkuu.
    Toi hommahan olis ollu ihan ok jos se sun ristiretkesi olis jääny siihen meikäläiseen hyökkäämiseen mutta sähköautoilevien isällisestä ojentamisesta tulikin yhtäkkiä elämäntehtävä ja sama naaman rääpiminen sen kuin vaan jatkuu, aina jos mielipide sattu poikkeemaan tuosta sun omastasi. Ei sitä paskaa kauaa jaksa kattella kun sitä oikeasti naivina usko jonkinlaiseen evoluutioon.

Ja kyllä. Näin täyden työuran jälkeen työeläkkeellä ollessa on merkitystä sillä paljonko sitä rahulia palaa pelkkiin siirtymisiin kun tulotaso on eläkeläisellä hieman eri kuin työssäkäyvällä. Kaikille kun ei oo vanhemmat tai sukulaiset niitä talleja ja halleja lahjottanu vaan kaikki on pitää tienata ite. Ja ihan alvillisena.

Joo. Ja lukkoon vaan. Tää ketju ei oo palvellu alkuperäistä tarkotustaan enää pitkään aikaan, kun elämme vaikeita taantuman aikoja, ja se alkaa näkymään toisten näppäimistöllä kun alkaa toisten rahat vituttamaan.

always bb tykkää tästä.
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!