Sähköinen ohjaustehostin.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja Fuselage, 26.6.2017.

  1. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  2. plagu

    plagu Gearhead

    Ralli ja tuninki miehet on jo vuosia käyttäny corsan sähkötehostimia ebaysta saa muutamalla lantilla. potikalla ja parilla oheiskomponentilla saa säädettävän.
     
  3. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    ja Borgesonin kopioita saa 220dollarilla eebaystä plus 55 dollaria rahdit ja tullit tietty päälle
     
  4. Catiska

    Catiska Gearhead

    Tuon sähkötehostajan kanssa vanhaan moppeen vaihdettava se pieni manuaaliboksikin. Muuten tuloksena on kohtuullisen kevyt mutta edelleen erittäin hidas ohjaus.

    Borgesonia voin itse suositella. Ohjaus ja sen tunto on minulle sen verran tärkeä että jätin nuo halvat kopiot niiden myyjille. Se ei tarkoita etteikö ne saattaisi olla yhtä hyviä ja kestäviä, en vain halunnut lähteä koekaniiniksi kun en tunne ketään kenellä sellainen olisi ja sitä olisi näin ollen päässyt itse testaamaan. Mutta borgesonin kanssa ei pääse pumpusta eroon eikä se ole yhtä pieni kuin se alkuperäinen manuaalisimpukka.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Anteeksi maalaisuuteni mutta mitä sähkösellä voitetaan? Vai eikö vakiota saa hammastangolle tai muuten timakammaksi?

    Ainakin uusissa autoissa tietää missä on sähköinen tehostus. Ei oo ajajan autoja oikeen vaikka niitä saiskin säädettyä.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  6. J.J.

    J.J. Gearhead

    Kovemmassa käytössä tuppaa nuo perinteiset antautumaan. Sylkee öljyt pihalle jne.
     
  7. xarper

    xarper Gearhead

    Mulle kyllä riittäis tohon Satelliteen sähkönenkin, ei mua muu kiinnosta siinä kun kaupungissa ajon helpotus. Pyöränkulmat säädetty maantietä varten ja eessä 245 renkaat ni ohjaus on aika jäykkä etenkin parkkipaikoilla.
     
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Se, mitä oon noista vakioista sähkötehostimista lukenu, ei ainakaan tuo parannusta tilanteeseen kovassa käytössä... Eli ihan mikä tahansa ei käyne, jos se on tavoite.
     
  9. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Ei siittä hammastankomuutoksesta ainakaan ole mitään hyötyä vrt. hyvä simpukka
     
  10. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Mites hydroassist

    Eli hydraulisylinteri puskemaan raidetankoa ja johonkin kohtaan venttiili ohjaamaan
    Ellei ihan hanaa laittaisi et vasemmalle käännettäessä hana vasemmalle ja toisinpäin, harvemmin sitä maantiellä tarttee tehostusta
     

Kerro tästä muillekin!