Salmen Ollin ex-Impala

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja belair66, 16.12.2004.

  1. belair66

    belair66 Gearhead

    No joo, kokeillaan tätäkin sitten, jos vaikka joku jotain sattuis tietämään.. Olisin kiinnostunut kaikenlaisesta infosta, mitä liittyy Olli Salmen entiseen -61 Bubbletop Impalaan (esitelty -96 V8 Magazinessa). Kaikista parashan olisi, jos maestro itse vastais! :D Kiinnostaa esim. kylkilistojen kohtalo.. Kaikki tiedot otetaan kiitollisuudella vastaan!
     
  2. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Olikos siinä se 409?
     
  3. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mulla oli yksi purettu 454 projektikone joka oli kuulemma ollut Ollii Salmella jossain letukassa.

    Lieneekö samassa autossa ollut???

    Lohko oli violetti.
     
  4. belair66

    belair66 Gearhead

    Kyllä se 396 vielä konehuoneessa majailee..! Mun tietääkseni siinä ei ole ollut 454 koskaan.. muuta infoa..? :eek:
     
  5. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Sehän oli tässä syksyllä myynnissä. 9000 ekun pintaan oli hinnat tai jotain sinnepäin.
     
  6. belair66

    belair66 Gearhead

    Löyttyykö tiettoo..?
     
  7. Dropper

    Dropper 1st gear

    Viime kesänä liikuskeli tuo impala Oulun alapuolella, Pulkkilassa.
     
  8. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Meinaavat sua Vilminko Pulkkiseksi :lol: Tai no joo,ootkai sillä sielläkin varmaan käynyt.
     
  9. belair66

    belair66 Gearhead

    Koetahan takalonpoeka saaha se viisysis ens kesäksi liikenteeseen, nii käyään siellä pölökyssä..! :D
     
  10. belair66

    belair66 Gearhead

    Pulkkinen..? Mitä se on? Toivottavasti ei Jorma..
     
  11. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    No joo,maltahan vielä pari kolme vuotta niin eiköhän se sitten ala liikkua omin avuin,onhan tuo jo yli 30 vuotta saanu levähtää 8)
     

Kerro tästä muillekin!