Satakunnan Mobilistien maanantai-ajelut 2008, 2009 ja 2010!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Ahis, 7.1.2008.

  1. Ahis

    Ahis Gearhead

    Kello 18.00 Tikkulan ABC:llä maanantaisin. Talviaikaan kahvittelua ABC:llä, kesäkuukausina kokoontuminen ABC:llä ja letka-ajoa kahville ennalta määräämättömään paikkaan noin 20km säteelle Porista.

    Tarkoitus saada harrasteajoneuvoja katukuvaan, myös muut kuin museoajoneuvot tervetulleita.
     
  2. JPN73

    JPN73 1st gear

    No hyvä että nämäkin jatkuu :D !!! Pukkas Buiksiin vähän pyyhkijäremonttia, että jos sais ens maanantaiks toimiin osapuilleen samaan tahtiin :oops:
     
  3. Ahis

    Ahis Gearhead

    Tämä olis tänään!
     
  4. Simo

    Simo 1st gear

    Taidanpa mennä peltiä vääntämään tänään, jos sitten huomenna sinne Valtoihin.
     
  5. DX

    DX Double Gearhead

    Kylläkai kuraa vois kupillisen käydä kippaamassa.
     
  6. Ahis

    Ahis Gearhead

    Ai niin se on huomenna, kuivahtais vaan ilma hiukan niin pääsis buickilla tulemaan.
     
  7. Ahis

    Ahis Gearhead

    Tänään! Koitan yhdistää kaupassa käynnin tuohon samaan, jos tulis tyttären kanssa kahvitteleen. Muita tulossa?
     
  8. Simo

    Simo 1st gear

    Ei taida suurenpaa yleisömenestystä tulla, taidan itsekin vetäytyä Puuhamaahan.
     
  9. DX

    DX Double Gearhead

    Näyttäs mun puuhat olevan nyt siinä mallissa jotta pääsen kaffille.
     
  10. Ahis

    Ahis Gearhead

    Mä olen vieläkin tulossa, eli nähdäänpä siellä sitten. Kahvitellaankos siinä lastenleikkipaikan vierellä sitten, eh...
     
  11. Ahis

    Ahis Gearhead

  12. Ahis

    Ahis Gearhead

    Huomenna taas!
     
  13. Ahis

    Ahis Gearhead

    Tänään jätän väliin, pitäkäähän ABC pystyssä kafferahoillanne!
     
  14. Simo

    Simo 1st gear

    Joskus kuuden jälkeen voinkäydä katsomassa, josko kukaan on rahojaan tuhlaamassa.
     
  15. Ahis

    Ahis Gearhead

    No olikos?
     
  16. Simo

    Simo 1st gear

    Halvalla pääsi, ei näkynyt muita
     
  17. Ahis

    Ahis Gearhead

    Jos vaan kaikki menee suunnitellusti niin paikalla olen, luultavasti lasten leikkipaikan vieressä :poff:
     
  18. F-body

    F-body Gearhead

    Aattelin kanssa lähtee kupposelle pitkästä aikaa.
     
  19. JPN73

    JPN73 1st gear

    Do dii, siellähän koko porukka olikin leikkinurkkauksessa... :rotfl:
     
  20. Ahis

    Ahis Gearhead

    :rotfl: Meitä oli muuten oikeen 10 henkeä paikalla, aika hyvin vaikka ilma ei ollutkaan paras mahdollinen :poff:
     

Kerro tästä muillekin!