Kävin ajamassa Valtterillani varttimailin, Kiikalassa. Elämäni ensimmäinen varttimaili, kostea rata. Aika: 15.795 60ft 2.499 loppunopeus 137.93 km/h, suti, suti....... Paras aika yhdeksästä ajetusta ajasta: 15.461 60ft 2.421 loppunop. 142.18, suti, suti.... Olisi parannettavaa Hyvinäällä kesäkuussa. Nastaa hommaa.
Hyvä Savis,nyt se on tehty! Sanon sulle nyt samat sanat kuin mulle sanottiin ekan vedon jälkeen aikoinaan:"tuosta on hyvä jatkaa,ei muuta kuin mukaan vaan"!
Hyvä hyvä. Puhelimessa jo olikin juttua. Vaikken ollutkaan mukana, enkä ole auton omistaja niin kyllä tuli hyvä mieli kun pitkät tallipäivät eivät menneet hukkaan.
Vaikuttaa pahasti siltä, että jäin koukkuu. 8) Kiitos AVROlle suuresta avusta tallissa vietetystä ajasta. Myös Käkölle, Kiekulle, Mopemanille, Mukille ja kumppaneille tuesta sekä "yllytyksestä".
Paljon Paljon Onnea Savis Hienoa, että onnistuit noin upeasti, ja sait vielä monta lähtöä nyt alle. Siinä ne tarvittavat "koukut" nyt on ......... Tästä ei muutakuin homma jatku kohti uusia seikkailuja Ja eikun takarengaskauppaan ennen Hyvinkäätä :lol:
Unohdin innoissani mainita, että oli mukana Keimo joka ajoi myös seitsemän lähtöä ja kuvasi myös. Otti osaa myös kuluihin. Kiitos myös hänelle.
Re: Saviksen varttimaili se on hauskaa. nyt varmasti ymmärrät, miksi siihen työnnetään niin paljon rahaa.. pakko päästä kovempaa
Joo. Helppo ymmärtää. Keimo ajoi parhaaksi ajakseen muuten: 15.625 60ft 2.453 loppunopeus 141.23. Kiitos vielä Keimolle seurasta ja kustannusten jaosta.
Hyvä, että on homma korkattu! Mä oon sitä mieltä, että laiteessa on tollasenaan ainesta kovempaankin menoon. Uskoisin, että säätelyllä ja lähtöjen hieromisella sais menemään kirkkaastiu 14 puolelle ja reilusti yli 150 vauhteja.
Hyvä, hyvä!! Onnittelut hienosta avauksesta. Täytyy tulla hyvinkäälle katsomaan miten ennätykset siirretään uusille sekunneille. ( Jos siis pitoa löytyy.)
Video Kiikala video Kolmas startti (todennäköisesti). Lähtö maltillisemmalla kaasulla, keventämällä kaasua heti kun lähti sutimaan ja lisäten kaasua varovaisesti. Vaihtovirhe. Vaihto kakkoselle turhan pienillä kierroksilla. Hellitin kaasun hiukan liian varhain ennen maalia. ET 15.506 60ft 2.464 loppunopeus 141.96 km/h (en ole aivan varma onko aikatieto oikeasta lähdöstä). Arviokaa startti.
Hienostihan se lähti, enkä usko että toi 2-3 vaihto aikasin heikentää aikaa ollenkaan niin paljon mitä toi alun pito-ongelmat. Katuslicksiä alle ja liimaradelle niin 14sekalla alkaa aika.
Mun mielestä hyvän näkösiä lähtöjä. Ei ainakaan tossa ekassa videossa mtienkään liiallista sutimista.