sbc 350 akselin tasapainoitus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja cam79, 11.9.2006.

  1. cam79

    cam79 Gearhead

    Mitä eroa on "internal" ja "external" balanced akseleilla.Onko kiertokankien pituuden muuttamisella merkitystä kummassakaan tapauksessa.Kuinka ko tasapainoitukset tehdään.
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei vakio iskulla ole kuin internal aksiloita ja pitkä isku tai painavat männät tuo yleensä tullessaan ton external homman ei veivit. External kampurassa on puntti dampperissa ja vetolevyssä tai vauhtipyörässä.
     
  3. kime2

    kime2 Gearhead

    Sisäisesti ja ulkoisestipainotettuja akseleita. Siinä mielessä on että yleensä kiertokangen painokin muuttuu pituuden ohella!
     

Kerro tästä muillekin!