SBC 355, 377 vai 383?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja vierailija3, 28.12.2014.

  1. vierailija3

    vierailija3 Gearhead

    Kertokaas nyt mitä ootte mieltä...

    Stroukkia vai ei, nämä osat mulla on jäänyt yhdestä "räjähtäneestä"
    cup-koneesta ja nämä myös käytän tähän projektiin:

    Chevrolet Performance ZZ4 Aluminum Cylinder Heads 12556463
    Chevrolet Performance LT4 Hot Cam Hydraulic Roller Cam Kits 12480002

    Ostoslistalla siis lohko (oli Goodwrench 10105123 4.030"), männät, kanget ja kampiakseli.

    355 combinaatiolla jollainen moottori oli tästä saa n.435/650nm, mutta samalla vaivalla vois stroukatakin,kun joutuu kumminkin puntittaan. Vaan onko siitä mitää etua, kun katukäyttöön on tulossa...
    Hyväksi havaitut osakombinaatiot ovat myös kovin tervetulleita, stroukkisarjat, männät (kestääkö hyperit vai tako?), kanget, kampurat yms...
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos käytät samat kannet ja nokan niin noilla tilavuuksilla se teho on aivan sama, pitemmällä iskulla se tulee pikkasen alempaa ulos ja vääntöalue alkaa alempaa.
    Noissa kansissa on pikkuventtiilit ja melkosen ahdas imukanava jotenka korkealle kiertävää "pikku"konetta en noilla yrittäis.

    Oliko nää kannet tossa 435hp/650Nm dynotuksessa paikallaan?
     
  3. vierailija3

    vierailija3 Gearhead

    Ei nämä, mutta vastaava moottori mikä meillä on tallissa on penkitetty samoilla osilla,
    nämä siis noita V8 thunder cars osaston osia/moottoreita...
     

Kerro tästä muillekin!