sbc 400

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ceevu, 22.3.2005.

  1. ceevu

    ceevu Gearhead

    rakentajille kyssäri: onko muilla keskimmäisten (3,4,5,6)veivien iso pää huomattavasti painavampi(mulla 60g)kun päädymmäisten sylinterien(1,2,7,8)? liekö tarkotuksellista vai onkohan ollu perjantai kappale ja lyöty loput kilkkeet sisään että pääsee lähtemään kotia.
    2.onko TIETOA onko parempi kiillottaa veivit ja kampura (valupinnat)vaikka ei tekiskään teräskuula puhallusta vai jättää sikseen?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Stagat pitäs olla saman painoset. Ei kannata kiilloittella, koska siitä saatava hyöty on hyvin pieni.
     
  3. Cee.Koo

    Cee.Koo 1st gear

    Turha kiillottaa jos ei puhalleta se jälkeen, ja toisaalta 400 sbc ollessa kyseessä, josta huonon kampikulman takia on turha haaveilla kierroskonetta niin ei maksa vaivaa.
     
  4. ceevu

    ceevu Gearhead

    eihän tota raiskaa kiertämään saa kiukullakaan,(tai saa,jos välttämättä haluu)eikä tarviikaan kun kiskoo maltillisilla kierroksillakin ja tässä on takana muutakin mutta laatikkorikkojen sattuessa kierroskestävyyttäkin tarvii.. lähinnä kiinnosti onko noissa käytetty jonkin asteista pintakarkasua,ilmeisesti ei kuitenkaan? no niin,vastaan sitten ite: on hyötyä ilmankin shotpeeningiä joskaan ei niin paljoa. ja kk:eek:ot on tässä yksilössä tosiaan laarin pohjalta kaivettuja. tehtaan painoissa on hirveitä eroja päissä sekä kokonais painoissa.
     

Kerro tästä muillekin!