Sbc ohjurin kumit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Mustarauta, 21.7.2015.

  1. Mustarauta

    Mustarauta 2nd gear

    Kone on TBI 5,7 vakio nyt käynnistettäessä pölläyttää mutta sitten loppuu.Katsoin parilta jekkien sivuilta että kansissa ei välttämättä ole ohjurinkumeja,nyt kiinnostaisi tietää onko sinne järkevää laittaa kumeja tai vaihtaa jos on.Mitkähän toimisivat parhaiten?Kannet on vakiot tässä koneessa ja kilometrejä on 320 000.
     
  2. G20

    G20 Gearhead

    Imupuolella on alunperin kumit mutta pakopuolella "sateenvarjo" tyyppiset tai pelkät o-renkaat varren ympärillä. Noihin laitettu menestyksellä kumit imu- sekä pakopuolelle ja loppuu tupruttelu.
     
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Pakopuolella ei välttämättä ole enää jäljellä mitään vaikka siellä olis joskus ollutkin ne o-renkaat. Laitoin itse noilla kilometreillä pakopuolelle kumit ja vielä o-renkaatkin, ei ole minkään sortin savuja näkynyt sen jälkeen. Kumeiksi laitoin muistaakseni ne metallirunkoiset.
     
  4. litres

    litres Gearhead

    Onnistuuko kumien vaihto ilman kansien irroitusta?
     
  5. 383

    383 Gearhead

    Onnistuu !!!
     
  6. litres

    litres Gearhead

    Kiitän kiitän!!!
     
  7. Mustarauta

    Mustarauta 2nd gear

    Oisko vinkkejä valmistajista nyt kun on päätös tästäkin operaatiosta tehty.
     
  8. G20

    G20 Gearhead

  9. Mustarauta

    Mustarauta 2nd gear


    Kiitos infosta.
     

Kerro tästä muillekin!