SBF 302:n kansien numerot?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja B.B.Chevy, 30.9.2009.

  1. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Osaisko joku kertoa mistä pikkulohko Fordeissa löytyy kansista numerot jotka kertos mistä kansista on kyse :-?
    Ja mistä sitten netistä löytys tietoa mitä se koodi tarkoittaa?

    Koneesta löyty numerosarja D90E-6015-E3 ja sille olin ainakin löytävinäni tulkinnan jotta pata olis '79 vuodelta peräsin oleva henkilöautomalleissa silloin käytetty versio mut siinä nyt olevista kansista pitäs vielä löytää noi numerot ja tulkinta.
     
  2. köyhä

    köyhä 3rd gear

  3. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Kiitoksii, melkein samoilla hakusensanoilla mä olin jo kuukeltanutkin :rotfl:
    Tuolta noista linkeistä löyty sen verran että ilmeisimmin pitää heivata startti kuuseen jotta jostain sen alta löytyy sit toi kaivattu kansien numerosarja ja sit pitää vaan vielä löytää sille tulkki joka ymmärtää mitä taas se sen osan koodi tarkoittaa :p
     
  4. Mosse

    Mosse Gearhead

    Startin alla on lohkon numero.

    Ota venakopat irti, siinä se valunumero lukee keskellä.
     

Kerro tästä muillekin!