scania v8

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja kauko-63, 11.12.2011.

  1. jallu81

    jallu81 3rd gear

    Kaanian isokoneisis, eli 11litr. kutosessa, 14litr. kasissa ja 16litr. kasissa suositellaan tarkastamaan alakerran laakerit alle miljoonassa, ku on sen veran helppo ja nopee homma..
    Mun vanhalla 143:lla oli ajettu 1.4miljoonaa, ku tarkastetti laakerit, ja oli ihan uudenveroiset(oli alkuperäiset). Mut vaihdettii ne silti ku alakerta oli auki...
     
  2. vani75

    vani75 2nd gear

    m

    meil 144 460 oli ostettaessa ajettu 1,3milliä,lastutettii melko heti 600hp ja nyt mittarissa 1,8 milliä ja laakerit ku uudet.puoliperäveturi kyseessä,yläkerta rempattu 1,5millin kohil.
     
  3. BeepBeep...

    BeepBeep... 3rd gear

    hundraförtti...

    Suora putki ehdottomasti! Sveduissa laitto monet äijät autoihinsa väliin pätkän kupariputkea joka pehmensi vähän.Mulla R500n Euro5 jossa vaihtajaventtiili suoralle putkelle,valusarjojen jälkeen rosteria koko matkan sivuputkella.On aavistuksen "terävähkö" se ääni mutta pehmenee kait ajan myötä kun putki karstoittuu? Vaikka ei nää nykypvän vinkkelit oikein edes savuta,jollei sit käy lastuttamassa...
    http://www.youtube.com/watch?v=4KQ4i-Yu ... re=related
     
  4. ROD-32

    ROD-32 1st gear

    On tää hienoo tää tasa-arvo. Tänään kävi kaks yhdistelmää lastaamassa haketta. Molemmat kanikoita, toinen jopa 580 ilmeisen suoralla putkella, ja molemmissa nuori, viehättävä naiskuski!
     
  5. virta

    virta Gearhead

    kai toi täristää kivasti myös toisen sukupuolen mielestä :lol:
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Re: hundraförtti...

    Piip piip... Tos videos noi vaan pöpisee ja pitää papatusta... Onks ne oikeesti noin onnettoman kuulosia :argue:

    Mä luulin et V8 pitää jotain oikeeta ääntä vielä...
     
  7. vani75

    vani75 2nd gear

    KJ

    PUHUU MIKÄ PUHUU PLAAAAAAAAPLAAAAAAAA PLLLLLLAAAA FAKTA O FAKTAA
     
  8. BeepBeep...

    BeepBeep... 3rd gear

    Vinkkelin ääni

    Eihän ne tyhjänä ajettaessa pidäkään oikeen mitään ääntä,täydellä kuormalla alkaa kyllä kummasti vinkkelinkin murina muuttuun! Kyllä niistä ääntä lähtee...
     
  9. LBS

    LBS 1st gear

    Minkäkokoisella putkella olette suoria putkia vedelly?
    Alkaa tuo kiiltävä rosteriputki olla hankalasti saatavaa yli 140mm halkaisijaltaan...
     
  10. BeepBeep...

    BeepBeep... 3rd gear

    Suora putki...

    Mulla taitaa olla sivuputkena toi 150mm Hio-Mexin tekemä...et kyl 140mm on ihan riittävää.
     
  11. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    Re: hundraförtti...

    Aivan samaa mieltä, välillä kuulostaa kahvinkeittimeltä ja välillä wartburgilta.
     
  12. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Re: hundraförtti...

    No joo, mutta tää ei oo korkeekierroksinen bensakasi.. :wink:
     
  13. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    Re: hundraförtti...

    Mistä saa tuolta kuullostavia kahvinkeittimiä? Ostan heti vaikka sun kappaleen jos on noin miehekkäät saundit! :rotfl:
     
  14. vani75

    vani75 2nd gear

    kania

    no jos nää kommentaattorit ajaa sisulla ni pakko kateena jotaa yrittää :poff:
     
  15. jallu81

    jallu81 3rd gear

    Re: kania

    tai pahimmassa tapauksessa Volvolla, mistää muusta ny puhumattakaan :rotfl:
     
  16. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    Re: kania

    Juu, Volvoa mie ajan. Vastaava kania olis ollu noin 20 000 eur kalliimpi, ei raaskinut maksaa siitä pörinästä niin paljoa. Viimeksi tuli kyllä kaania, se oli halvempi kuin vastaava volvo.
     
  17. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Ei varsinaisesti liity tähän topikkiin vaan vähän sivuten tuota sisu kommenttia niin oon monesti ihmetellyt sitä että miten scanialla ajavat pitävät itseään niin paljon ylempänä muilla merkeillä ajajiin nähden.

    harva iveco kuskikaan ei jaksa kokoaikaa kehuu oman menopelin parhautta ja heittää lokaa muitten merkkien niskaan..moni sisulla ajava taas tekee työnsä sen enempiä huutelematta. tuntuu vaan et scania jätkät on kokoajan huutamassa scanian tai sit scanian ja v8:n nimeä.... :eek:

    Kyllä ja itsekkin ajaisin ennemmin scanialla. mulla on mersu... :oops:
     
  18. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    olisko siihen syynsä? :wink:

    miul on vaan vanaja.
     
  19. marsorre

    marsorre 1st gear

  20. vani75

    vani75 2nd gear

    j

    mä huumorilla heitin.sama se millä ajaa
     

Kerro tästä muillekin!