scania v8

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja kauko-63, 11.12.2011.

  1. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    niin jos sellasen läpivirtaavan tarvike vaimentimen hakis ja jotain putken pätkiä ja rakentais sen noin^ kai niitä mutkia löytyy eri kulmilla että vois sen noin tehdä.
     
  2. LBS

    LBS 1st gear

    Ajattelin et jos tekis tuohon 141:een ihan suorat pystyputket rosterista. Onko ääntä jo liikaa, lähinnä ajattelin että saako leimasta läpi. Olisi yksinkertainen toteuttaa tuollainen.
     
  3. jallu81

    jallu81 3rd gear

    Järvisen 140:n suorilla pystyputkilla...
    http://www.youtube.com/watch?v=uXTuw7Wtf6A
    ja saa leimattua
     
  4. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    mennäänpä aiheesta toiseen..tässä mun autossa ei ole takaikkunaa joka on aika iso apu vaihtolava hommassa,onkohan tollanen kallis laittaa jälkeenpäin?
     
  5. jallu81

    jallu81 3rd gear

    ei jos haet lasit, tiivisteen ja sisäpuolen muoivilistan jostai purkaamolta ja teet reiän ja asennat itse..
    Myytiin 3-sarjalaiseen noit "paketteja" itse purkaen satasella...
     
  6. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    jostain purkaamolta varmaan löytyis sopuhinnalla,mutta itse en sitä reikää kyllä ala tekemään...
     
  7. keituri mc

    keituri mc 3rd gear

    yrjr

    Nyt on laitettu vanha kaania 142 iskuun ja töihin pitäs lähtee ehkä jo tänä ehtoona. Kattellaan kuin vanha jaksaa......
     
  8. palotila

    palotila Gearhead

    Kaania lykkää asiallisen mustaa savua! 61700 katsomiskertaa, aika hyvin tälläiselle aiheelle!
     
  9. onre

    onre 3rd gear

    Tuommosesta tulee aina hyvälle tuulelle.
     
  10. timo.t

    timo.t Gearhead

    tekemisen meininki..
     
  11. jallu81

    jallu81 3rd gear

  12. RB-440

    RB-440 1st gear

  13. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    mulla nyt muutaman kerran tehnyt semmosta että ajon jälkeen kun hyppää ulos hytistä niin jarru haisee ja savuaa,kyseessä vetävä akseli,mistähän johtuu?
     
  14. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Taitaa noi kaania miehet olla vähä lapsellisia.kun viitivät tuunailla noita työvehkeitä.
     
  15. jallu81

    jallu81 3rd gear

    no mulla tekee toi 3sarjalainen sitä joka kerta :rotfl:

    mut se nyt on yksilövika....

    saattaa siin sun vehkeessäs jarrut välil jäädä laahaamaan...en tie vaikuttaaks absit jottai..
     
  16. raggar

    raggar 3rd gear

    Olisko levittäjäakselin hela väljä? Alempi kenkä jää makaamaan rumpua vasten.
    Tai jumittaa ankkuritapeista?
    Tai jarrukello vuotaa, vetää käsijarrua päälle?
     
  17. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    tässä on levyjarrut..
     
  18. ari2004

    ari2004 Gearhead


    Tuollainen LB/LBS 76 ei kyllä häviä tyylissä millekään COE-nupille, on se vaan niin hieno.

    Tässä erään suomalaisharrastajan LS110S:
    http://www.youtube.com/watch?v=lBIty7MUbbM
    http://www.youtube.com/watch?v=NBNXJoJ4 ... re=related
    -äänet kohdallaan vaikka onkin "vain" kuutonen.
     
  19. ripo

    ripo 1st gear

    Levyjarrullisessa todennäköisin syy laahaukseen on jumittavat liukutapit satulassa.
     
  20. ari2004

    ari2004 Gearhead

    Taitaa toi 5.7 olssi olla avannut perjantaipullon vähä ajoissa, kun viittii höpistä jurristen juttuja jo klo 19.59 perjantai-iltana.
     

Kerro tästä muillekin!