Scoopit ym.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja 454SS, 13.11.2003.

  1. 454SS

    454SS 3rd gear

    Joku varmaan tietää Siironen Racingin valmistamat scoopit ja muut lasikuituosat. Ovatko laadultaan millaisia? Tekeekö noi äijät muihin vehkeisiin kuin mitä sivuilta löytyy? Millainen on hintataso? Voisin tietysti kysyä suoraan heiltä itseltäänkin, mutta silloin en saisi laadusta puolueetonta tietoa.

    http://www.sunpoint.net/~siironenracing/
     
  2. Jake

    Jake Gearhead

    Itse ostin tuollaisen korkeamman cowl induction scoopin. Olin tyytyväinen laatuun ja hintakin oli huomattavasti edullisempi kuin jos olisi tilannut vastaavan vauhtiputkasta.
     
  3. 454SS

    454SS 3rd gear

    Tollasta 5" cowl inductionia mäkin suunnittelin. Osaatko sanoa paljon se suunnilleen painaa?
     
  4. Poncho69

    Poncho69 1st gear

    Moi,

    Löytyykö tuolta sopivia; http://www.up22.com.

    Laadultaan kiitettäviä, ainakin ollut mulle.
    Hinnat kohdallaan.

    Jos, niin soita PartCornerin Makelle ja kysy hintaa.
     
  5. Jake

    Jake Gearhead


    Painaisiko pari kiloa? Ainakin sitä pystyi kantamaan peukalon ja etusormen välissä...
     
  6. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Monenlaista kuituosaa on tullut nähtyä, ja noi Siirosen osat on olleet siisteimpiä.
     
  7. SG480

    SG480 1st gear

    Mulla oli ralli-Cudassa Mikon tekemä cowl induction scoop. Jos paatunut moparmies liimaa autoonsa letukan osan niin sen täytyy olla hyvä...oikeesti nuo Mikon osat on hiton hyvälaatuisia!
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    On muuten häiriintyneen kokonen tollanen 5" cow induction scooppi! Länttäsin sellasen joskus darttiin kiinni, niin sehän peitti kolmasosan tuulilasista. Tais olla likempänä kuutta tuumaa tosin. pituus toista metriä ei auttanut asiaa. Ei olis ollut toivoakaan päästä leimasta läpi sillä, joten sitä joutu vähän shoppaamaan ja koska kone oli vähän pystyssä niin enempi takapäästään. Sittenhän se lakkaskin aerodynaamisesti toimimasta; miks niin se on vieläkin mysteeri. Se ei vaan skulannut.
     
  9. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Kiinnostavia kuituosia tuolla Siironen Racingin myyntisivuilla muttei näkynyt mitään yhteystietoja. Onkos kellään tietoa mistä ja miten heitä tavoittais?
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tollanen numero löytyis kun 040 5059018
     
  11. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Kito-o-o-s. Kysellään sieltä.
     

Kerro tästä muillekin!