Sebring 2006 Akku tyhjenee parissa päivässä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Teju, 4.10.2017.

  1. Teju

    Teju 1st gear

    Asiaa tutkittu sen verran että sulake 11 takana on vuotoa, vuotovirta yli 500 mA.
    Sulake nimetty takajarruvalojen sulakkeeksi, irroitin jo katkaisijan ja vuoto ei tästä muuttunut.
    Ilmeisesti hälyttimet ja keskuslukitus sekä sisävalot ovat ainakin tämän sulakkeen perässä.
    Olisiko kellään vinkkiä mistä kannattaisi jatkaa/ mistä löytyy 2006 eurooppaversion kytkentäkaavio ?
    tai mitä tuon sulakkeen 11 takaa löytyy ?
     
  2. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Keskuslukko, eli kokeile napata takakontin lukosta piuha irti ja mittaa uusiks, muista oliko sebringissä juuri kun kiukutteli.
     
  3. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Peräluukun valo... onko saman sulakkeen takana.
     
  4. Reeds

    Reeds Gearhead

    Onko auto tuore hankinta? Yhdessä Grand Cherokeessa oli samanlainen vika,max. 2 päivää pihassa ja akku tyhjä,akun vaihtokaan ei auttanut.Vika löytyi pitkällisen etsinnän jälkeen ihan sattumalta; virta-avain lähti pois garage -asennossa.... Tätä ei huomannut,kun auton sammutti ja väänsi avaimen taakse. Garage-asennossa jäi virta päälle mm. ilmastoinnin ohjainyksikköön ja sähköikkunoille ja varmasti johonkin muuhunkin paikkaan.
     
    cdv70 tykkää tästä.
  5. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Joo toi on tuttu juttu kans yhestä voikkarista. Ratiokin jäi päälle.
     
  6. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Yleistä, jos avain irtoaa kaikissa asennoissa, kun oikeasti se sais irrota vain LOCK-asennossa...
     
    cdv70 tykkää tästä.
  7. T&S

    T&S Gearhead

    Onko vetokoukku, sen kytkennät?
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  8. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Olikos se stratuksessa lock asento garage asentoa ennen vai jälkeen kun lähetään kääntään starttausta kohti?

    Voisko tuon sulake 11 jättää pois ja ei paikasta jarruvaloille hyppyjohto?
     
  9. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.
     
    stratusdriver, Karpov, cb125twin ja 1 muu tykkäävät tästä.
  10. Poke

    Poke Gearhead

    Ketjun aloitus 4.10.2017. Liekö vika jäänyt päälle?
     
    Karpov ja Jussi289 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!