Sebring ecc-koneen nokka-akselin tunnistin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja stratusdriver, 22.10.2018.

  1. stratusdriver

    stratusdriver Gearhead

    Tuossapa otsikossa aihe ja kyssäri on seuraava: Tänään herjas p0340 ja kurkistin nokka-akselin tunnistimen alle. No öljyähän sieltä vähän oli tihuutellut nokan päässä olevan magneetin ympäriltä eli magneetin ja tunnistimen välissä on öljyä. Häiritseekö tämä nyt signaalia ja meneekö myös magneetti vaihtoon? Tuosta https://www.factorychryslerparts.co...sembly=652290&ukey_make=1061&ukey_model=15475 kun lunttaa listasta niin osat 2&3.
     
  2. stratusdriver

    stratusdriver Gearhead

    Koodi pulpahti uudestaan nollauksen jälkeen. Käytin magneetin irti, käänsin 180°, kävin koeajolla 50km eikä uutta plimplahdusta kuulunut. Eiköhän tuolla uskalla päästää mamman ja perilliset 150km:n päähän...:D
     

Kerro tästä muillekin!