Seville STS madallus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja rizla^^, 26.9.2020.

  1. rizla^^

    rizla^^ 2nd gear

    Oletteko madaltaneet sts sevillejä? Perä ei pitäisi olla ongelma. Korkeudensäätlantureille etimittaiset tangot että alemmassa korkeudessa äly saa tiedon auton olevan vaaterissa.

    Onko etupäässä tämmösiä korkeus antureita? Onko saatavilla madallussarjoja? Iskareita/jousia tai jotain. Sopiiko jostain toisesta autosta etuiskari?

    Ilmajousi etu akselille olis makea

    Olen yrittänyt Googlella mutta olen löytänyt vain noita orkkis settejä.
     
  2. miksu99

    miksu99 1st gear

    Mitä ite olen saannu selville tosta Seville STS jousitus järjestelmästä on se ettei ilmeisesti tota perän korkeutta voi säätää säätämällä niitä sensoreita ohjaavia vipuja. Onnistuu ainoastaan SLS mallissa ja muissa missä ei ole "CVRSS" jatkuvasti säätyvä tietä lukeva jousitus.

    Tehtaalta jokasessa Seville STS mallissa on anturit joka iskarille joka säätää niiden jäykkyyttä. Iskarit edessä ja takana on ns. sähkö iskarit paitsi uudemmissa loppupään malleissa jossa on sitten magnetic ride control (2001-> eteenpäin?). Perällä on myös tuo "ELC" elektroninen tason säätö joka säätää perän korkeutta kuorman mukaan. Joku sano, että GM tech 2 testerillä saattas saada säädettyä perän korkeutta.

    Ainut mitä itse olen löytäny on ollu näitä kovertio settejä jolla tarvittaessa noi älyjouset saa poistettua. Myös perän tasonsäädön saa poistettua, mutta sillon perä jää vakiota korkeemmalle.
     
  3. saresks

    saresks Gearhead

    Jos tasonsäädön hilppeet poistaa, jää perä jousien varaan. Ei korkeammalle.

    Noi Seville ästeeässät tuntuu olevan siitä tylsiä autoja, että konetta, alustaa tai ulkonäköä voi tuunaamalla vain lähinnä pilata alkuperäisestä. Mottia hankala/kallista/turhaa virittää, laatikko kestää muutenkin, alusta on kunnossa ollessaan hyvä ajaa ja ulkonäkö kivan stealth.
     

Kerro tästä muillekin!